Rendszeres olvasók

2010. április 24., szombat

Tavaszi szösszenet XL méretben

Mióta öko szatyrokat varrunk nekem mindig az jár a fejemben, hogy sokkal jobban szeretem ezt a fazont, mint a zsebbel záródó szatyrokat.
Ráadásul azokba messze nem fér el annyi motyó, mint amennyit egy-egy vásárláskor veszek. És utálok több szatyorral közlekedni :((
Egy külföldi blogban láttam ezt a fazont, csak egy sima nejlon szatyor kell hozzá szabásmintának. De a varrásától visszatartott, hogy sajnáltam hozzá a dupla anyagot, ferdepántozásról meg pláne szó sem lehet egy ilyen projektnél, az egész nem ér annyit :))
Aztán Kalexnél láttam egy szép példányt, és egyre inkább éreztem, ilyen nekem is kell :))











A végső lökést az adta, hogy szembejött velem ez helyes kevert-szálas pakisztáni anyag. Nem volt szívem otthagyni, de nem varrok ilyen anyagból, csak bélést, párnabelsőt, olyan dolgokat, ami nem látszik. De ezt vétek lett volna eldugni ! Így arra gondoltam, eljött a szatyrom ideje. Elővettem egy nejlont, szétkaptam, és megvarrtam. Persze, nem néztem meg hozzá a leírást, így kicsit megizzadtam az oldalhajtás miatt, de a végén sikerült. Utána lemeóztam az eredeti oldalon, de jól csináltam :)) Akkora lett, hogy még a jövő hét is belefér :)) Szerintem turiban vett ujjatlan nagy méretű felsőkből is remek darabok készülhetnének :))
Aztán varrtam egy normálisabb méretet is. Persze, még ez is szép méretes példány lett. A szájába varrtam egy-egy szűkítőt mindkét oldalra, amibe egy-egy kötőt tettem, így nem áll szerteszét használat közben. Még ebben is több, mint egy méter anyag van. Tudom, ronda rolog, de feltettem a Meskára :))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,már én is szemeztem vele Kalexnál,csak kellene egy kis idő!!!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasszak! Két újabb remek a Földgolyóbisért.:)))
    Ginám! Juhizzsal váltottunk levelet és neki már megírtam, hogy nyár közepéig sehova nem tudok menni...sajnos.
    Lehet tudni előre a tervezett KV-k időpontját? Vezetőként biztos tudsz mondani nekem valamit...

    VálaszTörlés
  3. Szuperek! Én is láttam már, de sosem varrtam meg, pedig... :o)

    VálaszTörlés
  4. Zazi ! Pedig oly egyszerű, és jó hozzá a leírás, főleg az alját érdemes ott megnézni, hogy ne álljon az ember mélán :))

    VálaszTörlés