Rendszeres olvasók

2009. augusztus 24., hétfő

Barátság-takaró blokk

Elkészültem Colette barátság-takarójának blokkjával. A legnagyobb problémát a pontos méret okozta :)) Az első variáció 16,5 cm-es lett, meghagytam a varrásráhagyását, aztán rájöttem, hogy akkor nem lesz rajta szegély. Így gyorsan megvarrtam még egyszer. Szerencsére gyors-technikával készült, így eleve két példányom volt, csak egy picit le kellett vágni az elemekből. Ez egy forgó csillag variáció, az érdekessége, hogy a csillag elemei vannak duplázva.
Keresgéltem az összes minta-táramban, az 501-ben, a 201-ben, a franciában, de sehol sem találtam meg, pedig kíváncsi lennék a nevére. Ha valaki találkozik vele valahol, megírná nekem, hogyan hívják ? Vagy lehet, hogy kitaláltam egy új tradicionális blokkot ?


Nevetgéltek, nevetgéltek, mi az hogy "új tradicionális" ? Örülök, hogy vidámságot okoztam :))
De akárhonnan nézem, ez akkor is hagyományos blokk, nem ?

5 megjegyzés:

  1. :))))) Ez az "új tradicionális" páros nagyon vicces:))))))) Tetszik, kellenek az ilyen nagy mosolygások egy ilyen hosszú hét kezdetén...:))

    VálaszTörlés
  2. Öntől minden "kitelik" :-) még az is, hogy kitalál egy új blokkot ;-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Gina, nagyon gyors voltál. Annyi kérésem még lenne, hogy mailban küld át nekem a fotót, ez az összeszedésnél nagy segítség lenne.
    Új tradicionális, ez tényleg jó:-)))
    Innovatívnak hívják ezeket az újonnan átgondolt régi dolgokat, csak azért jegyeztem meg ezt az egyébként számomra egy cseppet sem szimpi kifejezést, mert mindig ide sorolnak, ha csinálok valamit pályázatra!

    VálaszTörlés
  4. De ügyes vagy! Te már elkészültél vele!! :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Na és az, hogy felfedeztél egy "új tradicionális" blokkot....:))))

    VálaszTörlés