Rendszeres olvasók

2009. augusztus 3., hétfő

Átalakulás

Túl meleg van ahhoz, hogy komolyabb dolognak nekiálljak, ezért feltúrtam a rongyosládát, és találtam két hosszú ruhát. Gondoltam, belőletek táska lesz ! No, de milyen ? Nagyon tetszett Katafolt oldalán a csukló-bugyor, csak számomra nem praktikus, és nem is előnyös. Egyrészt olyan lennék vele, mint egy túlkoros napközis, másrészt tömegközlekedő teremtmény létemre szeretem, ha szabad a kezem. Viszont nem szeretem a kétfülű táskákat, mert az egyik fül mindig leesik. Biztosan ortopéd vagyok :)) Viszont a fantáziám beindult : Mi van akkor ha a kétfülű táskának különböző fülei vannak, mint a csuklótáskának ? Még inkább, ha csak egy füle van ? Mondjuk, az elején. A hátuljára meg kell valami, ami megakadályozza, hogy a táska kinyíljon.

Ezért varrtam egyet, aminek a hátsó oldalába két pánt van varrva, ezen egy neszesszer-szerű zseb van. A két pánt között lehet áthúzni az elején lévő fület, így a táska csukva marad a zseb súlya miatt.








Ez is egy hosszú, egyenes ruhából született, sajnos, azt nem fotóztam le. A fekete csíkok és rojtok eredetileg is a ruhán voltak, én csak árokban, illetve párhuzamosan letűztem. Ennek a hátuljára két hosszú fekete mintás textilcsík került, amit az elején masnira lehet kötni. Vagy csak lógóra :)) Vagy a tetején még egy fülnek :))
Szerintetek melyik jobb megoldás, a kötő, vagy a zseb ?


11 megjegyzés:

  1. A zseb,a zseb ! Az olyan japánosan frappáns,egyszerű és érdekes.A másikis nagyon szép azért...

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet a zsebes, de nekem a masnis
    jobban tettszik, első ránézésre az volt a liebling.

    VálaszTörlés
  3. A zseb az nagy ötlet, a masnis meg olyan líraian szép. A zsebesnél csak azt nem értem, hogy ha be kell nyúlnod a tatyóba, akkor le kell venned a válladról és áthúzni a zsebet fülön? Vagy nem értek valamit?

    VálaszTörlés
  4. A zsebes praktikusabbnak tünik a masnis viszont nőcisebb, de mindekettő jó :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól kitaláltad ezt a fazont. Nekem a masnis jobban bejön, mert az egy plusz díszítés is rajta. A zseb pedig nagyon praktikus, én is a sokzsebes táskák híve vagyok.
    Szóval: hajrá egyik, ne hagyd magad másik!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a masnis tetszik jobban, a zsebest nem egészen értem én sem az áthúzással. Különben én is az egypántos táska hive vagyok. A csuklótáska nagyon aranyos, de nem BKV-ra.

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, mind a kettőnek a fülét át kell húzni a kinyitáshoz, az a lényege :))

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  9. MASNIS! A másik is klassz és talán praktikusabb is, de valahogy mégis az a masni nagyot dob rajta! Jó ötlet!!!!

    VálaszTörlés
  10. Ezt az áthúzóst a legközelebbi lőrinci KV-ra el tetszene hozni személyes megtekintés és tapizás céljából??? :-)
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó ötlet eza zsebes megoldás, egyszerűen nagyszerű!
    ;)

    VálaszTörlés