Rendszeres olvasók

2011. július 27., szerda

II. Országos Kreatív Blogtalálkozó

 
Ugye, emlékeztek még ? Tavaly Hokata kitalálta, hogy lépjünk ki a monitor mögül, és a virtuális öleléseket, barátságokat váltsuk valóra, találkozzunk személyesen, nézegessük és tapogassuk meg egymás  munkáját, alkotását a valóságban is.
Erre augusztus végén került sor a Kerekerdő alkotóinak, Körminek, Ditének, Bruercsinek és Dorkának segítségével.
A tavalyi összejövetel képeit ITT találjátok meg és ITT van a tavalyi lista a résztvevőkről.

És a lényeg : Idén is megrendezzük a találkozót, kérésetekre egy héttel később, szeptember 3-án.

Helyszín Budapest XVIII. kerület Kondor B. sétány 8. Kondor Béla Közösségi Ház
Mindenki jöhet, akinek kreatív blogja van, függetlenül a technikától, minél színesebb, annál jobb !
Persze szeretettel várunk akkor is, ha nem blogolsz, de kíváncsi vagy személyesen is az internetről ismert alkotókra !
Ami már biztos :
Regisztráció 9-10 között. Belépő 700.- Forint.

10 órától lesz a csere-bere. Erre hozz valami rád és a technikádra jellemző, saját készítésű tárgyat, amit személyesen fogsz átadni annak, akinek a nevét kihúztad. Arra gondoltam, hogy a csere a színpadon fog zajlani, és az átadások között mindenki tud mondani magáról egy-két mondatot. Persze, ez nem kötelező, ha nem akarsz, nem kell kiállnod és beszélned magadról :))

Lesznek anyag, eszköz, kellék-árusok, aki már biztosan ott lesz : Tűpárna a szépséges gombjaival, Nina a saját festésű fonalaival, csipkéivel, anyagaival.
Mivel én a patchworkben vagyok elsősorban otthon, ezért várom a javaslatokat, hogy kit hívjunk még meg.

Ami még jó hír : Lesz kiállítás !

Augusztus  közepén várja a Közösségi Ház a munkákat postán vagy személyesen és a találkozó végén "ünnepélyes keretek" között lebontjuk és hazavisszük. A kiállítás felrakása aug. 15-én lesz, akkor lehet odahozni személyesen vagy addigra kell odaérnie postán. Lesz kb 20 paraván, amire faliképeket, terítőket, festményeket, keresztszemes képeket, kendőket várnak, és kapunk 5-6 üvegvitrint, amibe az apróbb méretű holmik kerülhetnek. Részleteket még írok később, egyelőre gondoljátok át, hogy mit mutatnátok meg szívesen.
Jelentkezni emailben lehet a blogtali@indamail.hu emailcímen.
Kérlek add meg a "rendes" nevedet, a nicknevedet, a blogod címét, és a rád jellemző technikát.A blogomon csinálok egy oldalsávot, ahová felteszem az összes jelentkezőt, hogy lássuk, kikkel fogunk találkozni :))
Hokata aktualizálta a tavalyi  logót, kiteszem az oldalsávba, onnan vihetitek, ha szeretnétek, hogy sokan legyünk.
További részletekkel még jövök itt a blogon és a facebookon.
Remélem, ez is olyan jó hangulatú összejövetel lesz, mint a KáVé-k szoktak lenni.
Várom a jelentkezéseket, bízom benne, hogy jó sokan leszünk :))

25 megjegyzés:

  1. Megörültem, aztán lekornyadt a szám :-( Már egész biztos, hogy nem tudok menni... brühühüüü :-((
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Csanád addigra egy éves lesz, így én is szeretnék menni, nagyon megörültem, hogy megint lesz:)))))
    Köszi Gina!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ági, én is brühühü !
    Lányok, mondom, email ! :))

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó, a tavalyi is nagyon klassz volt!!! Erre biztos megyek, beírtam a naptárba! írom az emailt!

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan beírtam a naptáramba és a kiállításra szívesen vinnék egy kerámiát.

    VálaszTörlés
  6. Kékmadár, nagyon örülök neki !

    VálaszTörlés
  7. Szia Gina!
    Reménykedtem, hogy idén is lesz! A tavalyiról a képek igen jó hangulatúak voltak (akkor én viszont még blogtalan voltam)!
    Idén szeretnék menni és már előre örülök a találkozásoknak!
    Kriszta-Krizantám

    (E-mailt is írok majd!)

    VálaszTörlés
  8. Sajnos ez most nem jön össze:((((
    Az egyesületünk pont arra a napra tette az egyesületi szülinapot és ott már mint rendező veszek részt....
    Sajnálom csajok, hogy nem lehetek újra köztetek, de gondolok majd rátok:) Érezzétek jól magatokat:)
    De jövőre veletek úgyanitt :))))

    VálaszTörlés
  9. Krizantám, jöhettél volna tavaly is, jó hogy idén találkozunk !
    Hunszil, nagyon sajnálom.

    VálaszTörlés
  10. Szuper! Örülök, hogy lesz egy kis bemutatkozás is, tavaly nagyon hiányzott. Köszi, hogy megint megszervezed :) Megy a mail.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok , beírtam a naptárba és idén mennék én is.

    VálaszTörlés
  12. Szeretnék én is, tavaly nem sikerült, de nagyon bízom benne!

    VálaszTörlés
  13. Lányok, nagyon örülök, hogy ti is jöttök ! Innen is el tudom vinni a linkeket, de ha kapnék emailt, egyszerűbb lenne a levelezés :)) Pl. eddig Kékmadár és Aledi jelezte, hogy ad kiállítási munkát. Ugye más is szeretne ? Kérek mailt, lécci, lécci !

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Ígérni nem tudok, de a naptáramba bejegyeztem és igyekszem ott lenni.

    VálaszTörlés
  15. Idén sajnos nem tudok menni.:-( Marcsi (kinema design)

    VálaszTörlés
  16. Ó, de örülnék neki, ha én is ott lehetnék! Én még új vagyok, nem is igazán tudom a járást, mit és mit hogy. Tájékozódom és akkor e-mailben jelentkeznem kell?? :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon örülök, és minden elismerésem a rendezőknek!
    Hirdetem, és küldöm az emailt!

    VálaszTörlés
  18. Kedves Bubu ! Nincs semmi különösebb tennivaló, írj a blogtali@indamail.hu-ra és gyere !

    VálaszTörlés
  19. Szia Gina!

    Én is szeretnék jönni a talira, tavaly is nagyon jól éreztem magam.

    VálaszTörlés
  20. Dia kedves, már fent vagy a listán a facebookos regisztrálás alapján :))

    VálaszTörlés
  21. Szeretnék én is jelentkezni!
    Küldtem mailt.

    VálaszTörlés
  22. Szeretnék jelentkezni, remlem az idén nem maradok le róla...

    VálaszTörlés
  23. Jövök én is. Email küldtem. :D

    VálaszTörlés
  24. Mara drága, már egyszer jelentkeztél, fel is tettelek a listára :))

    VálaszTörlés