Rendszeres olvasók

2009. március 13., péntek

Márciusi projekt- Most már mutathatom !

Két képet varrtam Nyikita pályázatára, ez az egyik. Erről itt még hiányzik a keret, a kész képről majd teszek fel képet jövő héten. ( Már kicseréltem a keretezettre !) Erre kaptam díjat :)) Az érdekessége, hogy menet közben jöttem rá, a színeit Hokata akvarell meséi inspirálták, így a címe :
HOl Késik A TAvasz ? Persze, én nem tudok figurákat rajzolni (sajnos), így csak a színeiben köszönnek vissza Hokata meséi.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz! :) Üde, vidám, fiatalos képet készítettél.

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos lett! Fantasztikusak a színei!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a színei és gratulálok a díjhoz is!

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem a kiállításon készült fotókat is, szuper.... nagyon-nagyon tetszik nekem. :o)

    VálaszTörlés