Rendszeres olvasók

2009. augusztus 13., csütörtök

Újra nyitva a bolt - és néhány tolltartó

Én is kedvet kaptam, hogy elhasználjam a maradék anyagokat. Szinte mindig csíkokból varrok, ezért különböző szélességű és hosszúságú darabjaim maradnak. Ráadásul megtaláltam a kiállítási képem maradékait is, így gondoltam, varrok néhány gyors tolltartót. A sárga háromszöget -ami a képből megmaradt- egy ragasztós vetex ragasztós felére tettem, és rávasaltam, majd kiegészítettem a csíkokkal, egészen addig amíg a másik háromszöget is felvarrhattam.

A zöldet a közepéről kezdtem, és mindkét irányban hízlaltam. Persze, óvatosan kellett vasalni, nehogy a vasaló ráfusson a ragasztóra.







Amikor teljesen lefedtem a ragasztófátyolt, méretre vágtam, béleltem, és készre varrtam. A ragasztós közbélés miatt sokkal jobb lett a tartása, kicsit keményebb, így szemüveget is lehet benne hurcolászni.





Aztán persze, úgy belejöttem, hogy varrtam még egy párat :))
Ezekkel a kis neszikkel nyitottam meg újra a Boltom !













4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Milyen jó ötlet ez a maradékok felhasználásához! :o))

    VálaszTörlés
  2. Én láttalak ám a meskán és megcsodáltam a tolltartóidat! Annyira szépek!
    Üdv újra a fedélzeten!

    VálaszTörlés
  3. Ó, de szépeket készítettél!

    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés