Rendszeres olvasók

2009. augusztus 29., szombat

Augusztusi UFO-reparálás :))

Évekkel ezelőtt vettem egy iparművészeti boltban ezt a mikrokord szatyrot. Nem mintha nem tudtam volna megvarrni magamnak, de beleszerettem. Aztán az évek alatt teljesen szétment rajta az applikálás. Így a szekrény mélyén hányódott, ám most a rendrakás során előkerült. Nézegettem, nézegettem, fájt érte a szívem, így a végén nekiálltam megjavítani. Két szálas gyapjú hímzőfonalat varrtam rá körbe, és tettem rá díszként két fagolyót. Egészen tűrhetőre sikeredett, így legalább már lehet hordani :))



2 megjegyzés:

  1. Hát igen! A szerelem, az szerelem!
    Nem mintha nem tudnál ennél a táskánál sokkal bonyolultabb táskát is megvarrni! :)
    Ám, de nálam megértőbb nehezen lehetne valaki, mert nekem is nagyon tetszik a tasid, nem tudom milyen volt régen, de most nagyon klassz!!!
    Te jó ég! Most ugrott be! Nem tegnap volt klub? Ha igen, totál elfelejtettem!!!!! :(

    VálaszTörlés