Rendszeres olvasók

2009. március 16., hétfő

Márciusi projekt II

Ez a másik pályázati képem.
Juhizs képtárában fent van az összes pályaműnek a fotója, ott lehet gyönyörködni !
A közös varrás után tanfolyamot is tartottam, ahol a három képből lehetett választani, a kaleidoszkópból, és a két pályázati munkámból. Érdekes, hogy 15 lány maradt ott tanulni, és mindannyian ezt a képet választották. Persze, így könnyebb dolgom volt, nem kellett ide-oda kapkodni :)))
Remélem, hasznosítani tudják az itt tanultakat.
A XXI. század szavának engedelmeskedve mind a három munkáról összevonva csináltam egy elektronikus tanfolyamot is, amihez emailben lehet hozzáférést kérni, amit többen meg is tettek ott a helyszínen. Mindenkinek kiküldtem a meghívót, jelezze, aki még nem kapta meg !
Aki szeretné ezeket a technikákat otthon, kényelmesen elsajátítani, az kérem írjon nekem, és emailben elküldöm a tudnivalókat !

15 megjegyzés:

  1. Gina!
    Ha lehet akkor én is, én is, én is!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ha lehet én is kérném. Az eddigiek (a mulkori tanfolyam anyag is megvan!) sőt az egyik blokkot már felhasználtam!

    VálaszTörlés
  3. Szia Gina

    én is nagyon szeretném, mert sajnos nem tudok a közös varrásokra eljutni a távolság miatt, pedig nagyon jó lenne. de szabolcstól minden nagyon távol van.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Lehet nekem is jelentkezni, én sem tudok tanfolyamra elmenni, és ez nagyon érdekelne...

    VálaszTörlés
  5. Én is jelentkezem szeretettel:-)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Kérlek nekem is küldd el a tudnivalókat!

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék tudnivalót kérni. Az e-mail címem: gyarmatiannikukacgmailpontcom.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Húúú, ez milyen jó ötlet a messze lakóknak!! Távoktatás!! Szuper! Nagyon köszönöm a lehetőséget, én is szeretnék abilekuckoja@gmail.com
    Köszi!!

    VálaszTörlés
  9. Én is jelentkeznék, ha már élőben nem jött össze! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretném elsajátítani a tanfolyam anyagát!
    marvika@citromail.hu

    VálaszTörlés
  11. Talán nem írok későn: Szeretnék én is tanulni Tőled.
    Köszönöm a lehetőséget.
    dksantaagikukacgmailpontcom

    VálaszTörlés
  12. Gina!
    Nagyon megköszönném ha nekem is elküldenéd. Én is a távolság miatt nem tudok közös varrásokra járni.

    VálaszTörlés
  13. Zsuzsa ! Nem tudom hová küldjem !

    VálaszTörlés
  14. Légyszives a domka48@gmail.com cimre elküldeni.
    Előre is köszönöm!

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  15. Engem is érdekel! annaborzasi@yahoo.com
    Hálás köszönettel,Anna.

    VálaszTörlés