Rendszeres olvasók

2008. október 22., szerda

Egyszerű, de nagyszerű-karácsonyfadísz

A Budafoki közös varráson a lányok nagyon helyes tűpárnákat varrtak.
Bruercsi oldalán olvashatjátok az élményeket, én az ő tűpárnáit másoltam be ide :
A virág alakú kiindulása egy hatszög,
az elkészítése megegyezik a tökös tűpárnával.














Ettől beindult a fantáziám, lekicsinyítettem a hatszöget,
karácsonyi anyagból varrtam meg,
arany zsinórral húztam össze,
és arany gyöngyöt varrtam a közepébe.
És íme, remek karácsonyfadíszek lettek !
Ráadásul kiválóan alkalmasak a maradék karácsonyi anyagok "eltüntetésére" !

7 megjegyzés:

  1. És aki még nem varrt tököt? Annak van leírása? :))

    VálaszTörlés
  2. Kipécéztelek, részletek a blogomban.

    VálaszTörlés
  3. Valahol van neki leírása, megpróbálom megkeresni, és felrakom.
    Köszönöm a dicséretet, csak részben illet engem !

    VálaszTörlés
  4. http://unptitoiseau.canalblog.com/archives/2008/03/11/8282409.html
    Ezt az oldalt kaptam annak idején Mammkától :))) Ugye, kicsi a világ?
    A bejegyzés utolsó két képe az érdekes igazán, mi narancsszínből varrtuk, úgy igazán tökös !
    Sajnos, az enyémekről nincs fénykép.

    VálaszTörlés
  5. Szi Gina! Ezeket kipróbálom! Nagyon tetszik! Köszönöm az ötletadást és a leírást is!:)

    VálaszTörlés