Rendszeres olvasók

2008. október 23., csütörtök

Megint a karácsonyfadísz

Most kaptam Bubsza56-tól a budafoki közös varrásról ezt a képet, ahol egész garmadával lógnak a tűpárnák, nagyon helyesek így együtt. A virágos-leveles alakult át az alábbi módon :
A kör átmérője 7 cm, ebből lett a hatszög.




Közepesre tömve, utána hosszú aranyzsinórral beöltve a közepébe, fentről le, aztán megint fentről le, így behúzza az egyik oldalt, és így tovább az összes oldalon.







És közben megtaláltam Körmi oldalán az eredeti tököt :)) Remélem, nem haragszik meg rám, hogy feltettem.

8 megjegyzés:

  1. De jó, itt a leírás, nagyon örülök!!!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. látom már elkéstem, én is kipécéztelek.

    VálaszTörlés
  3. Colette, megtisztelő, hogy engem választottál, pláne hogy már túl vagyok rajta ! Viszont jó volt ez a játék, egyrészt érdekesek voltak a bejegyzések, másrészt a duplájára bővült a bloglistám . Köszönet Neked Hokata oldaláért !

    VálaszTörlés
  4. Milyen ügyes vagy!!!! remek ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Gina!
    Jó volt ez a kipécézős játék, te rámtaláltál, én meg rád. Én is jövök hozzád máskor is.
    Ezt a kisvirágot vagy tűtartót biztosan meg fogom varrni, nagyon tetszik egyszerű és mutatós.
    Na és persze beindította a fantáziám, hogy mit lehetne belőle még készíteni.
    Örömteli alkotómunkát:
    Hokata

    VálaszTörlés
  6. Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle .
    Örülök, hogy tetszett az oldalam, várlak máskor is szeretettel !

    VálaszTörlés
  7. Szia Gina! Először is nagyon tetszik a blogod. Másodszor: nem lehetne a kis karácsonyfadíszeket mutató fotót sokkal nagyobb méretben feltenni? Olyan mutatósak, csak nem látom őket rendesen ilyen bolhányi méretben. Talán nem vagyok egyedül ezzel... :)
    Nagyon tetszik a tűpárna is leírással együtt! Megcsinálom én is, köszi, hogy megmutattad!

    VálaszTörlés
  8. Princi ! Itt a blogon mindegyik kép nagyítható, csak a topikon nem, mert oda le kell kicsinyíteni. Én legalábbis is a topikon fel tudom nagyítani.

    VálaszTörlés