Rendszeres olvasók

2009. július 17., péntek

A ló népe

Unokahúgom keresztlánya 6 éves, és erre az alkalomra a keresztanyája egy lovas párnával szerette volna meglepni. Nem is értem, mostanában minden gyerek a lóért van oda, sehol egy maci, cica, mókus, vagy bármi egyéb, csak a ló. Én biztosan frászt kapnék a gyerek helyében, ha egy ekkora lófej nézne rám minden nap az ágyból. Amikor a párnáért jött, kérdeztem, hogy és mit kap még a kölök ? Persze, egy kis apróságot kap még, ceruzát, csokit, ilyesmit. Kérdem én : És miben adod oda, vettél már ló mintás ajándékzacsit is ?
No persze, azt nem. Mondom, főzz egy kávét, mire megiszod, összedobok egy szatyorkát. Kétkedve nézett, de ez a szatyor tényleg 10 perc alatt kész. Persze, igazi ajándékos szatyor, nem lehet benne 2 kg krumplit vinni :))




Az elő- és hátlapból kiszabtam 1-1 25*30 cm-es darabot, a két alsó sarkából levágtam 2*2 cm-es négyzetet. Ugyanekkora a bélés is.




A két füle kb 35cm hosszú, 4 cm széles anyagból van, egyszerűen négybe hajtva.






A két fület rátűzöm a két külső oldalra, ráteszem a bélést szín-színre fordítva, és levarrom a tetején. Szétnyitom, színt színére rakva a bélés aljától indulva teljesen körbevarrom, a sarkokon egyszerűen befordulok, az alján egy tenyérnyi darabon nyitva hagyom. Anélkül, hogy kivenném a gép alól, bevarrom a négy sarkat. Mivel elég hosszú az anyag, simán befér a gép alá.


Csak ezek után veszem ki, kifordítom, géppel bevarrom a bélés alját, és körbevarrom a tetején. És tényleg 10 perc alatt kész :))







Persze, nem ez volt az első ilyen darabom :))

6 megjegyzés:

  1. Nálunk is a ló a sláger... minden mennyiségben és formában! Köszi a szatyorleírást!

    VálaszTörlés
  2. Hű, de tetszik ez a szatyor... pedig én abszolúte nem vagyok lómániás, de ezzel a monumentális lófejjel zseniális:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon profin megcsináltad a szatyrot!
    Az én 11 éves lányunokám is ló imádó. Én is varrtam neki tűgobi lovasképet. Ott lóg az ágy fölött.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó lett a párna!Megkérdezhetem, hogy hol vettétek a lovas anyagot?(én Pest közelében lakom- egy pesti boltcím elérhető lenne). Köszi, Judit Gödről

    VálaszTörlés
  5. Judit, a lovas anyag a műszőrmeházból van, muszormehaz.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Itt is a ló a sláger, legalább is a nagy lányomnál. :) Szépek a táskák. :)

    VálaszTörlés