Rendszeres olvasók

2009. május 21., csütörtök

Májusi UFO - aranyat ér :))

Két évvel ezelőtt egy dán bútorboltban dolgoztam, mint boltvezető-helyettes. Persze, a beosztás szépségét nagyban csökkentette, hogy csak ketten dolgoztunk a boltban :))
A kutyának sem kelletek a gyönyörű, de horror összegű bútorok és kiegészítők, így a tulaj két év után eladta az üzletet. Ismerve textil-mániámat, megengedte, hogy a teljes szövetminta kollekciót haza vigyem. Eddig kerülgettem, rakosgattam, nem nagyon tudtam mit kezdeni a 20-25 cm-es tiritarka sereglettel, aztán kitaláltam, hogy nyári takaróvá alakítom át. Hát, ilyen lett !




22 megjegyzés:

  1. Ó, hát ez naggggyon jó lett! Annyira vidám, tényleg nyárias! :))))

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon tetszik! Milyen szép színek vannak benne...

    VálaszTörlés
  3. Héé,ez nagyon jó,és ilyenem nekem is van,csak kevesebb-az alapkészletet nagyban és folyamatosan csökkenti Bencénk,a nővérem alig ötévese,mindig hazavisz pár darabot,mert olyan jó puha :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez, kérem, nagggyon jó ufo lett!!!
    Tecccik! :)) De megtapiznám!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vidám! nekem mégjobban tetszene fekete csíkok nélkül, mert nem szeretem a feketét, dehát saaaajnos nem az enyém ;-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!!! Tökjó ötlet!

    VálaszTörlés
  7. Micsoda kincsek és milyen vidám, nyári végeredmény! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  8. Nagggggggggyon jó! Messziről , mintha ólomüveg lenne.

    VálaszTörlés
  9. A turiban néha előfordulnak ilyen darabok, a foltosok egymást tapossák érte, Te milyen szerencsés vagy!! Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem meg pont a feketével tetszik!
    jól válogattad össze a színeket, szóval :
    Jól néz ki!

    VálaszTörlés
  11. Azt hiszem, ez az a kategória, hogy ha direkt akarsz ilyet csinálni, akkor se lehetett volna jobb... Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  12. Hű, ez nagyon szuper lett ! Igazán leleményes vagy!:))

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok, igazán vidámra sikeredett! :-)

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a sok dicséretet, el vagyok ájulva, mennyi kommentet kaptam :)))
    Muszáj volt bele a fekete, egyrészt, mert vastag az anyag, nem lehetett egymáshoz varrni, másrészt oldja a sok színt. Igazad van Lonci,tényleg ólomüvegre hajaz :))

    VálaszTörlés
  15. Egyszer én is varrtam valami hasonlót, neked nem volt merev a bútorszövet? Ja, és az enyém nem volt ennyire szép. :o))))

    VálaszTörlés
  16. Hat ez eszmeletlen jo lett. Klassz hogy ilyen sok szinnek meg tobb arnyalata belekerult. Nagyon tetszenek az ilyen szinatmenetes dolgok.

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű ez a takaró! Művészi! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  18. Jobb későn mint soha, én csak most olvastam és ámultam, hogy mennyire gyönyörű lett ez a takaró!

    VálaszTörlés