Rendszeres olvasók

2009. június 16., kedd

Júniusi kész munka :))

Bár kész munka, de nem UFO. Kedves barátném esküvőre ment, és nászajándékba szeretett volna egy szívecskés párnát vinni. Az esküvő szombaton volt, délre kellett levinnem a párnát a boltjába. Persze, mondanom sem kell, hogy pénteken este 7 körül hívott fel ezzel a pazar felkéréssel :)) Így volt rá pár órám, hogy kitaláljam, összeszedjem az anyagokat, és megvarrjam. Mondhatnám, hogy nem UFO, ellenkezőleg, villám munka. A kicsike 50*50-es, szerencsére a belsejét készen vették meg. Annyi kikötés volt, hogy bordó legyen. Ez számomra könnyen ment, elég jó készletem van bordókból.
És mintának, kiindulásnak ott a saját párnám, ami jóval kisebb, de szintén bordó szívecskés :)) Gondoltam, varrok bele néhány jelképet, ezért a négy sarkába kunyhót tettem, és "választottam" az ifjú pár helyett csillagot.
A fotók szerint nagyon örültek neki, az ifjú ara nagyon szereti a kézműves holmikat. Így remélem, egy kicsit én is emeltem a nap fényén.


9 megjegyzés:

  1. Naaa, most kérem szépen, amit Ön összedobott nagy hirtelen, az nekem - magamat ismerve - elhúzódott volna vagy negyed évig... ;-)
    Nagyon tetszik, lehet, hogy mégis férjhez kellene mennem és lecsapó jelleggel felhívni Téged telefonon mondjuk úgy éjfél körül??? hmmm?

    VálaszTörlés
  2. Éljen az ifjú pár! És te, hogy ilyen gyorsan elkészítetted az ajándékot!:)))
    Úgy látszik, ez most a gyors párnák időszaka, én is készítettem egy villámgyorsat:)

    VálaszTörlés
  3. Juhizs, csak ezért nem érdemes férjhez menni ! Inkább szurkolj, hátha megleplek eggyel :))

    VálaszTörlés
  4. Úgyis tudod, hogy csak vicceltem... egyébként egyszer is eléggé SOK(KOLÓ) volt férjnél lennem...
    Akkora szarvaim voltak ;-) hogy át kellett volna alakítatni a lakást, hogy beférjek velük az ajtón, gondoltam olcsóbb, ha elválok :-)
    Csak a nagyon vallásosak miatt osztottam meg a dolgot... mert tudom, hogy mik az értékek, meg család, meg miegymás... amúgy és egyébként ;-)

    VálaszTörlés
  5. Ha, én így tudnék, csa "úgy" összedobni valamit! Szép lett!

    Nálam mindig az előkészületenél akadnak el a dolgok, mert mire mndent előszedek, inne-onnan, addigra belefáradok. Meg, ugye utána el is kell pakolni :(
    Ezért is nagy vágyam egy "rumli" szoba :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és kedves ajándékot készítettél!

    VálaszTörlés
  7. Hááát igen!! a profiknak könnyűűű!!mi meg már a kívánságnál elakadunk!! ;D El is hiszem, hogy örültek neki!! nagyon mutatós!!!

    VálaszTörlés
  8. Szipi-szupi ez a párna:) Ahhoz képest, hogy rövid időn belül kellett elkészitened nagyon ötletes lett. Különösen a szélén az a sor szivecske tetszik.

    VálaszTörlés