Rendszeres olvasók

2011. július 28., csütörtök

Játék a találkozó jegyében

 Régen írtam.  Ennek az oka, hogy szerettem volna egy játékot hirdetni, de valami nagyon újat akartam nyereménynek, ami végre tegnap elkészült.

Tehát játékra fel ezért a jópofa kulcstartóért ! Hogy mitől kulcstartó ? Nézd meg a legalsó képen :)) A nyertes választhat az Isten hozott és az Édes otthon képecske közül.

 

A feltételek : 
1.Oszd meg a facebookon a Blogtalálkozó bejegyzését.
2. Tedd ki a bal felső sarokban lévő képet a blogodba a linkkel együtt.
3. Hagyj itt egy megjegyzést, hogy melyik feltételt teljesítetted.
Ha mindkettőt megtetted, akkor dupla eséllyel indulsz :))
Ha a Gina foltjait is lájkolod, akkor kapsz még egy nyerési esélyt, de ez nem feltétel.
Határidő : augusztus 5. 6-án sorsolok !

A képhez jár két  kulcstartó, amit otthon a képre, menet közben pedig a táskádba csatolhatsz.
És így néz ki használat közben.A felirat vékony falapon van, amit a Maciművekben vettem.    És itt szeretném megköszönni minden kedves olvasómnak ezt a nagy figyelmet, a számlálóm már átlépte a 80ezret :))






26 megjegyzés:

  1. mindkettőt teljesítettem
    nagyon tetszik ez a táblácskás kulcstartó (édes otthon verzióra pályáznék ;) )

    VálaszTörlés
  2. Minden feltétel teljesítve:-))) nyerő vagyok? :-)))

    VálaszTörlés
  3. A FB-on lájkoltam és megosztottam a blogtalálkozót, plusz hozzád is csatlakoztam.
    A blogomba pedig kiteszem a játékod hírét!
    Az Édes Otthon feliratút választanám, ha nyernék!
    Szuper ötlet, hogy le meg felcsatolható a kulcstartó!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék játszani! Azt hiszem minden feltételt teljesítettem!

    VálaszTörlés
  5. 2-es feltétel teljesítve:)))
    Nagyon csini kis kulcstartó, az édes otthon jöhet:)) ÉÉÉÉs szuper találmány ez a csiptető!!!!

    VálaszTörlés
  6. Az 1. feltétel teljesítve és perszehogy Gina olvasó vagyok:)

    VálaszTörlés
  7. Minden feltétel teljesítve. A blogon is kitettem a felhívást!
    Még győzködöm magam a gyáva nyuszibunda levetését illetően, de a találkozó ötlete nagyon tetszik :o)

    VálaszTörlés
  8. A kettes feltételt teljesítettem,mivel nem vagyok Fb-on, de ez nagyon szupi, nem akarok kimaradni!

    VálaszTörlés
  9. Teljesítettem mind a két feladatot. Nagyon szépek a munkáid. Ha nyernék én a szívecskés tartót szeretném megkapni.
    További jó alkotást

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék játszani én is Veled. Facebookon mindjárt 3x is! Blogomra is kiteszem. Ha Fortuna kegyes lesz hozzám, akkor az Édes otthont szeretném.

    VálaszTörlés
  11. Olvasó lettem, és az 1.-t teljesítettem - sajna a FB perpillanat nem elérhető :) De visszajövök és jelzem :)

    VálaszTörlés
  12. ez annyira csodaszép, hogy mindhárom feltételt teljesítettem
    (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000926921356)

    VálaszTörlés
  13. lájkoltam, megosztottam, kitettem :-)

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm lányok, hogy ennyire tetszik, a reklámot meg pláne !

    VálaszTörlés
  15. Mindkettő, plusz lájk, Édes otthon, köszi, puszi :)

    VálaszTörlés
  16. Megosztottam, kitettem. :)
    A blogtali időpontja nekem sajnos nem jó, de majd a következőre szívesen megyek!

    VálaszTörlés
  17. Minden feltételt teljesítettem!
    Nagyon jó a kulcstartós ötlet!:)

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Jelentem, mindent elkövettem! :)

    VálaszTörlés
  20. én is mind a három feltételt teljesítettem :-) én szeretném ezt a gyönyörűséget megnyerni :-)

    VálaszTörlés
  21. Szia, Gina! Én is szeretnék csatlakozni! Boldog tulajdonosa lennék a kulcstartónak!

    VálaszTörlés
  22. Hát, sajna még kb. 50 embert érint a másik programom azon a hétvégén, szóval a kedvemért nem fogják máskorra tenni.
    De sokan hirdetjük, és tuti ott is tudnak majd lenni sokan!

    VálaszTörlés
  23. Drága, nem is úgy gondoltam :)) Csak minden rendezvény előtt parázok, aztán persze kialakul. Sokat lendített a dolgon, hogy Nóri csinált neki normálisan eseményt a Face-en, szóval kezdek megnyugodni :)) A reklámot meg köszönöm !

    VálaszTörlés
  24. Drága Gina! Minden feltétel teljesítve :o) Úgy szeretnék nyerni...

    VálaszTörlés
  25. Hűha!
    én is szeretnék veled játszani!
    kitettem oldaladra játékodat...olvasód vagyok
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés