Rendszeres olvasók

2010. április 11., vasárnap

Remek kiállítás

Rákospalotán jártam pénteken a Foltlelkes csoport kiállítás megnyitóján. Kár lett volna kihagyni ! Kaptam egy emailt a csoport egyik tagjától, melyben engedélyt kért, hogy a blogomban látott egyik gyorstechnikát a rendezvényen bemutathassa. Természetesen örültem neki, ezért gondoltam, elmegyek én is a megnyitóra, ami előtt három különböző technika is bemutatásra került. A csoportról nem nagyon tudtam semmit, ezért megörültem neki, hogy ennyi kedves ismerős is csoporttag.

Szizsu és Boszi tanították a zselatinos festést, ami nagyon megtetszett, ki fogom próbálni ! Már itt is sok kedves népséggel futottam össze, aztán lementem a kiállítást megnézni. Fotózni már nem nagyon tudtam, annyian voltunk :))





Csak egy-két képet teszek fel ide, Szizsu két munkáját már láttam a blogjában, a többit remélhetőleg valamelyik lány képtárában megtalálom. Rengeteg szebbnél szebb munka lóg a falakon, több teremben, csak kapkodtam a fejem. Jó volt látni néhány blogból ismert munkát élőben is. A megnyitó után rengeteg cucc került kisorsolásra tombolaként. Sajnos nem nyertem, de kárpótolt az a sok-sok finomság, amivel megtömhettük a fejünket :))


Lázár Évi fája is lenyűgözött, érdemes megnézni élőben is.
Aki teheti, menjen el, és nézze meg, 23-ig lesz nyitva. Itt megtaláljátok a meghívót, a 25-ös busz a Városközpont metró végállomásról percek alatt odaér, szóval még a megközelítés sem vészes.
Nagy élmény volt lányok, örülök, hogy elmentem megnézni, remek házigazdák voltatok !

2 megjegyzés:

  1. Szó, mi szó, jólesik olvasni amit írtál és igazán örülök, hogy tetszik a FOLTLELKES CSOPORT bemutatkozó kiállítása.Köszönöm és továbbítom a csoportnak.:)

    VálaszTörlés
  2. Na tessék! Rögtön egy kiállításba csöppentem!:)
    Üdvözöllek és köszönöm az invitálást, hagytam üzenetet nálam.

    VálaszTörlés