Rendszeres olvasók

2010. április 3., szombat

Anyagfaló játék-március

Ezek a munkák születtek márciusban.
Balról jobbra : Hajnikri takarója, Dixike neszesszerei, Kisjutus falvédője, Agibo farmer táskája, Marika selyem táskája, és az én egyik kord szatyrom.
Bár Marikától nem kaptam emailt, azért megtaláltam :)) Ha valamelyikőtök befejez valamit kérek szépen egy emailt, mert nem biztos, hogy megtalálom !
Itt nem linkelek, de az oldalsávban megtaláljátok a bejegyzéseket összegyűjtve.
Csináltam egy külön albumot is a Picasan, oda folyamatosan teszem fel a képeket, remélem év végéig jó sok össze fog gyűlni.
Sorsoltam is, de még mindig képtelen vagyok :(( Fotózni tudok, de a képeket nem tudom feltenni a gépre, valószínűleg a zsinór ment tönkre.
Szóval : a nyertes Hajnikri !
A nyereményt megbeszéljük, egy ingyen tanfolyami részvételre gondoltam, de ha nem szeretne Pestre jönni, akkor tárgyiasítjuk :))
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek !

1 megjegyzés:

  1. Hip-hip-hurrá! Örülök, hogy rám mosolygott a szerencse. További pinenős húsvétot mindenkinek.

    VálaszTörlés