Rendszeres olvasók

2010. április 20., kedd

Kecskeméten jártam

Ez most egy villám bejegyzés :))
A Kecskeméti Ká-Vé remek volt, mint mindig, rengetegen voltunk, sok-sok kedves ismerős, jó kaják, sok árus, csere-bere, szépséges kiállítás. Mi kell még egy foltvarrónak ?
Hát egy ilyen szuper tűzőgép :)) Legalább a kipróbálás, ha már pénz és helyhiány miatt nem lehet a miénk.
Látható és kipróbálható lesz a lőrinci Ká-Vén, a Sasiko géppel egyetemben. Mondjuk, azt nem értettem, hogy az a gép mire jó, a fene se varr annyi sashiko-t, pláne géppel nem. Aztán leesett, hogy az a gép a kézi tűzést tudja imitálni, és így már nem egy megvetendő darab az sem :))
És ilyen szépségeket lehetett varrni azoknak, akiknek volt kedve. Persze, én egy öltést sem tettem, bár addig már eljutottam, hogy vigyek varrókészletet :)) Már ez is haladás.
Lányok, klassz volt nálatok, köszönöm a szép napot, jövök jövőre is !



3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszett a KV-nk, jövőre veled ugyanitt ! Már most azon agyalok, akkor mit csináljunk másként... legyen jobb, és jobb mindig.

    VálaszTörlés
  2. Drága Gina! Köszönöm az érdeklődést! Igen, tényleg én jártam itt! Mert azért megmaradtam csendes szemlélőnek. Sajnos nagyon kiszakadtam a blogos életből, több okból is. Az egyik, hogy nincs fényképezőnk, de persze az is igaz, hogy jóval kevesebbet alkotok, így hát kevés mutogatni valóm lenne... De majd pótolok, ígérem! :)
    Még csak annyit, hogy fantasztikus találmány a cérnatartód! Gratula ügyes Apukádnak! :)
    Remélem, találkozunk a KV-n!

    VálaszTörlés
  3. Én is arra gondoltam, hogy a sashiko gép a kézi tűzést imitálja (sajnos a hátulján már nem) A nagy tűzőgépet megvettem volna, ha adnak vele (a kiirt árban) egy XII. ker.házat is. Sajnos ezt nem vállalták!

    VálaszTörlés