Rendszeres olvasók

2010. április 26., hétfő

KicsiKató nagy ötlete

Íme, elkészültek a névjegykártyáim KicsiKató leírása alapján. Csináltam vagy 50 darabot, de tudtam, kizárt hogy ennyi darabra kézzel írogassam az adataimat, pláne, hogy nagyon rondán írok kézzel. Ezért kinyomtattam a kártyákat, a kettőt összeragasztottam és lefóliáztam. A méretre vágástól viszont tök izomlázam lett a kezemben. Milyen hülye vagyok :(( Most nem tudok kézzel varrni. De a végeredmény kárpótol, igazi mini portfólióm lett :)) Köszi Kató !


6 megjegyzés:

  1. De jók lettek, Gina! És hogy fóliáztad le őket?

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de jók! Nagyon jók a kiválogatott képek!:)

    VálaszTörlés
  3. Fóliázó géppel :)) A sztori az volt, hogy tönkretettem, elvittem szervízbe, 11 ezret kértek a szerelésért, aztán a lányok az irodában odaadták ingyen :)) A gép a cégé... Szétrúgták volna a hátsóm, ha nem intézem el !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyi vagy,jók lettek nagyon!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Köszöntelek a játékomban, neved a kalapban!

    VálaszTörlés