Rendszeres olvasók

2009. január 4., vasárnap

UFO-k a szekrényben


No, rögtön itt van három befejezetlen kép.
Addig érdekelt a dolog, amíg a fedlapot megvarrtam, aztán a hátlapozással már nem foglalkoztam. Hát, most eljött az ideje, hogy befejezzem őket.
Még hátravan a hátlapozás, és amitől fázok, vagyis a tűzés.



Ötletem sincsen, melyikhez milyen tűzés lenne jó. Mind a három kép tanfolyami anyag, ezért szoktam mondani, hogy nem kell őket befejezni, így a tanfolyamon meg tudom mutatni a vasalást is.De lassacskán nekidurálom magam, és szépen sorban befejezem őket. Így a háromból egy lesz a januári befejezett project :)))





4 megjegyzés:

  1. Ezeket tényleg kár lenne nem befejezni, ezek nagyonjóóók!!!Tűzés illetően passzolok!

    VálaszTörlés
  2. Húúú, nekem a középső nagyon-nagyon tetszik! Annyira jó színek vannak benne - szuper!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Főleg a középső színvilága és mintája tetszik! De nem rangsorolnám őket!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik Nektek !

    VálaszTörlés