Rendszeres olvasók

2009. január 14., szerda

KáVé-Közös varrás

Többek között Léda kérdezte, hogy mi is az a közös varrás ?
Ez egy kellemes délelőtt, amit a barátokkal, virtuális és valós ismerősökkel találkozva, beszélgetve tölthetünk el, némi varrással fűszerezve. 10 órától lehet regisztrálni, a belépő CÉH-tagoknak 500.- a többieknek 1000.-(Nálunk legalábbis) Ezért mindenki kap egy csomagot, amiben a varrnivaló van. A regisztrálás után persze mindenki helyet keres, aztán zsizseg egy kicsit, eszünk ágában sincs nekiállni varrni :)) Megkeressük az ismerősöket, és vadul megrohanjuk a textil árusokat. Elég sokan szoktak lenni, igyekszünk az ország minden tájáról összetrombitálni az eladókat, hogy minél nagyobb választék legyen. Miután lelappasztottuk a pénztárcánkat, és beszereztük a megfelelő mennyiségű kihagyhatatlan szépségeket, megnézzük, mit vett a másik. Rájövünk, hogy olyan is kell, és futunk még egy kört az árusok között.
Közben persze megnézzük a büfé kinálatát is, kóstolgatunk, eszünk-iszunk, receptet cserélünk. Persze akad olyan is aki komolyan veszi a varrás részét is a dolognak, és elkezdi/megvarrja a kiosztott darabot, vagy csak mászkál körbe (ez vagyok én, Juhizzsal karöltve(bár Őt már láttam varrni !) és azt nézi, a többiek keze alatt vajon hogy alakul a mű.
Aztán megtekintjük a tombola választékot :)) Ha találunk közte szívünknek kedvest , akkor veszünk néhány tombola jegyet, és bőszen szurkolunk, hogy a miénk legyen a kinézett darab. A tombola húzása után pedig lassan elbúcsúzunk, és hazamegyünk, ez általában délután 1-2 órakor következik be.
Nálunk ez a rendezvény március 14-én lesz Pestlőrincen, a Kondor Közösségi Házban, Kondor B. sétány 8. Megközelíthető Kőbánya-Kispestről a 136E busszal, 8. megálló. Ez lesz a CÉH idei első régiós összejövetele.
Előző este, március 13-án lesz 18 órakor a Műszőrmeház pályázatának díjátadása, és a megnyitója. Erre is várunk szeretettel minden érdeklődőt! A kiállítás március végéig lesz nyitva.

A KáVé-ra 10 órától várjuk a kedves varrni/enni/vásárolni/nyerni vágyókat. Lesz büfé, enni és innivaló, lesz textilvásár, ahogyan az előbb leírtam. A varrnivaló egyenlőre meglepetés !
A tombolára lehet hozni tombolatárgyakat, cserébe tombolajegyet adunk. Aki nem hoz tombolát, az is nyerhet, hiszen a jegyeket meg is vehetitek.
Szóval, várunk mindenkit nagy-nagy szeretettel !!!
Ja, és február 21-én szintén kávé Dunaújvárosban. Bővebbet Nana blogján olvashattok !

20 megjegyzés:

  1. Hú, de gyors voltál! Máris nagy kedvem lett, csak az a baj, hogy március még messze van :(! Szóval biztosan ott leszek! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Ez istenien hangzik, nagy kedvet csináltál nekem.
    Előre kell jelentkezni, vagy ott a helyszínen?
    Beírom a naptáramba és úgy alakítom a férjem :), hogy eltudjon vinni, szerencsére sokszor jár munkaügyben Pestre.
    Jaj, nagy lelkesedésemben meg sem kérdeztem: Én is mehetek?

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj, ez valami nagyon nekem való lenne :-). Muszáj lesz valahogy összehoznom, hogy ott lehessek :-))

    VálaszTörlés
  4. Enyém lesz az öröm, ha ilyen kedves blog-társakkal megismerkedhetek személyesen is :o)))
    Az előzetes bejelentkezést csak az ülőhelyek és a varrnivaló miatt szoktuk kérni. De ezeket a megjegyzéseket bejelentkezésnek veszem :))) Már alig várom !

    VálaszTörlés
  5. Már tavaly felírtam a naptáramba:))))) A tomboláról csak annyit, hogy még sehol sem nyertem, Lórincen kettőt is:))))

    VálaszTörlés
  6. De jó, hogy leírtad ! Sokan vannak, akik nem jártak ilyen helyen . Pedig igen jó dolog, aki rákap, abból "utazó nagykövet " lesz. Megy egyikről a másikra ( ha tetheti).

    Itt is jelezném, hogy április 18-án Kecskeméten mi is tartunk egy Közös Varrást. Oda is várunk mindenkit. Előtte még a blogomban írok róla emlékeztetőt.

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon szeretnék eljutni hozzátok! Remélem sikerül megszerveznem, hogy Pécsről feljussak! :o)

    VálaszTörlés
  8. Hát már gyűlnek a bejegyzések a naptárba. Én mindig mindent elteszek amit varrni kell (van amit ott fejezek be, de a többségét otthon)Szeretem még azt is amikor ajándékot viszel és ajándékot kapsz. A tombolában nem szokott sikerem lenni, de a zsákbamacska eddig bejött (kár, hogy nincs mindenütt!) Azt szeretem, amikor az ott kiosztott varrnivalót elvihetem, mert ha be kell adni, akkor olyan, mintha ott se lettem volna.

    VálaszTörlés
  9. Mariann, ez pusztán pénzügyi kérdés, hogy cserebere van, vagy tombola. Nálunk a ház bérét a vásározók fizetik, plusz kipótoljuk, a belépő fedezi a varrni, enni innivaló árát, a tombola a csoport pénze. Viszont mindent hazavihetsz !!

    VálaszTörlés
  10. Öhmmm.... esetleg "béna" kategóriásoknak 2-es számú varrnivaló kialakítása??? :-)

    VálaszTörlés
  11. Juhizsom, drága !
    Nem ismerek béna kategóriást :))
    Egyébként, majd karöltve nézzük a többieket, jó ? ÉS ígérem, nem lesz olyan macerás a varrnivaló, mint az őszi volt, de úgyse a varrás a lényeg :))

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Már régóta szeretnék elmenni egy ilyen összejövetelre én is. Jelentkezhetek nálad "itt és most" én is?

    VálaszTörlés
  13. Persze, Liliom, vettem az adást, várunk Téged is !!

    VálaszTörlés
  14. Fülig érő :-)))
    Köszönöm a szíves fogadtatást.
    Vinni a varrótűn és cérnán kívül kell-e még valamit? (Sosem voltam még ilyen szeánszon)
    Gyerekek is szoktak ott lenni? Ha igen, őket is be kell fizetni, vagy csak kibicelnek?
    Milyen tombolatárgyak jöhetnek szóba (inkább kicsi apróságok, vagy bármekkora holmi)?
    Köszönöm válaszod

    VálaszTörlés
  15. Szia Gina, én is szeretnék menni. Nem is a varrásért, hanem , mert kíváncsi lettem rátok, blogos társaimra- barátaimra. :)

    VálaszTörlés
  16. Bea, nagyon örülök, hogy te is jössz!
    Jó lesz ennyi ismeretlen ismerőssel találkozni !

    VálaszTörlés
  17. szia Gina :),
    varrásban nem vagyok annyira otthon, mint fűzésben s hímzésben, de mivel szinte a szomszédomban lesz, szívesen kipróbálnám...ha lehet...lehet? :)

    VálaszTörlés
  18. OK, akkor megbeszéltük. :)

    VálaszTörlés
  19. Enigma ! Persze, hogy lehet !
    Akkor Kicsikatónál a tiéd volt a legfelső boríték :)) Kíváncsi voltam, hogy kié a 1182-es irányítószám. Cherry is itt lakik valahol a környéken :)) Milyen kicsi a világ !

    VálaszTörlés
  20. bizony-bizony :)
    és köszönöm, örülök :)

    VálaszTörlés