Rendszeres olvasók

2009. január 11., vasárnap

Blogbarátság-oklevél


Abile tisztelt meg ezzel az "oklevél-ajándékkal", nagyon örülök neki ! Pláne, hogy közben Pjulcsy és Léda is gondolt rám ! Álljon itt az eredeti leírás :
"Igazából nem is jó szó rá a díj - szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés - inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag. Azt hiszem, Zsuzsi fogalmazta meg jól : ez egy barátság-oklevél :)))
Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket. Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"
Amikor elkezdtem a blogírást, nem gondoltam, hogy egy ilyen klassz világ nyílik meg előttem. Ez alatt a pár hónap alatt csodás emberkéket ismerhettem meg, kiket "csak" virtuálisan, másokat élőben is. Rengeteg segítséget, inspirálást kaptam, és sokan örültek az én segítségemnek is, ami legalább ilyen jó dolog.
Nagyon remek dolog részese lenni egy ilyen jó társaságnak. Nyolc hölgyet kell kiválasztanom abból a 70-ből, akiket rendszeresen olvasok. Íme a lista :
Először is, mivel más a hobbijuk, így a blog nélkül sosem találkozhattam volna Velük :
Csarab és Hokata.
Akikkel rendszeresen levelezünk, vagy az internet hozott össze minket személyesen is :
Zsukka,36Évi, Juhizs.
És három remek nőszemély, akik az internetes ismeretség és blogolás kapcsán csatlakoztak a csoportomhoz :
Bruercsi, Maca és Körmi.
Sajnos, kiosztottam a nyolc szalagot, pedig lenne még jelöltem.

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon jól esik! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, meg vagyok hatva, tényleg :-))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy gondoltál rám!:) Megtisztelsz vele, de tényleg!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Nagyon örülök a "barátság oklevel"-nek...no meg a remek nőszemély "kinevezésnek"!! ;D
    :DDD

    VálaszTörlés
  5. Látom, már lekéstem! Sebaj:-)

    VálaszTörlés
  6. Légyszíves nézz be hozzám, van egy díjam a számodra. :D

    VálaszTörlés
  7. Ez az oklevél koronája, az internetes barátságaimnak.
    Köszönöm a barátságod, és nagyon örülök, hogy megismertelek. Annak meg főleg, hogy a csoportodhoz tartozom!

    VálaszTörlés
  8. Kérdést szeretnék továbbadni Neked, kérlek, nézz be hozzám.
    (Jó-jó tudom én is, hogy felkiáltójel a nyelvtanilag helyes, de ez nem egy felszólító, hanem egy tisztelettel kérő mondat.)

    VálaszTörlés