Rendszeres olvasók

2009. január 31., szombat

Mesés blog díj

Elizanikótól kaptam ezt a "Mesés Blog" díjat, konkrétan a gyorstechnikás leírásaimért :)) Innen is köszönöm, Anikó !
A szabályok szerint 5 blogtársnak adhatom át, és be kell számolnom 5 függőségemről.
1. Dohányzás
2. Kávé - bár az alacsony vérnyomásom miatt kávézhatok nyugodtan, jobb, mint gyógyszert szedni.
3. Hörcsög típus vagyok, képtelen vagyok egy-egy szép anyagot a boltban hagyni, és egyéb kreatív technikákhoz is több évnyi van a dobozaimban, csipkék, gyöngyök, szalvéták, bigyók-mütyürök-herkentyűk.
4. Varrás éjjel-nappal.
5. Olvasás minden helyzetben. Utazás közben és elalvás előtt mindig könyv van a kezemben, nap közben a munkahelyemen és otthon folyamatosan nyitva van a net, és időről időre leülök, és Benneteket olvaslak.

Azoknak adom tovább, akiknek a bejegyzéseit mindig várom.
Hokata- mert nagyon tetszenek az Akvarell meséi, és mindig várom az új varrományait.
Juhizs- mert sosem tudom előre, milyen "bon-bont" kapok Tőle, sírni fogok-e, vagy nevetni, annyira sokszínű.
Zsukka- mert hihetetlen, mennyit fejlődött technikailag pár hónap alatt :))
A többi kettőt talonba teszem, és még gondolkodok rajta :))

7 megjegyzés:

  1. Nem éppen ehhez a témához: de a pályázati jelentkezést elküldtem emilben, remélem még nem késő!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon köszönöm :o)))

    VálaszTörlés
  3. És kíváncsi vagyok a kézírásodra, részletek a blogomban :o)!

    VálaszTörlés
  4. Na, mintha magam írtam volna. :)))
    (az utolsót leszámítva, az nekem a szg.- de olvasás, az biztos.)

    VálaszTörlés
  5. Azért a bigyóktól függetlenül majd válaszolok, csak más formában :-)
    majd nem írom, hogy bigyó... jóóóó?

    VálaszTörlés