Rendszeres olvasók

2009. január 3., szombat

One project a month Challenge

May Britt és Kris új "játékot" indítottak január 1-én.
A lényege : minden hónapban fejezz be egy munkát, legyen az új, vagy évek óta a szekrényben heverő. Nálam ebben sajnos nincs hiány, tele vagyok UFO-kkal. (Unfinished Objects) Talán így, némi nyomás hatására sikerül hátlapoznom, és megtűznöm néhány darabot. Hó elején be kell mutatni a befejezésre váró munkát, és a hó végén megmutatni, hogy elkészült :)) Persze, nem kell véresen komolyan venni, ha valami mást csinálok az adott hónapban, az sem baj, de egy munkát illik befejezni. Hát, kíváncsian várom, hogy fogok tudni lépést tartani :))) Mindenesetre, hajrá !!
Ha van kedvetek, csatlakozzatok a blogjukban !

6 megjegyzés:

  1. Olvastalak Zazinál, ide is bemásolom, amit írtam:

    Gina, én azt hiszem, úgy csináltam az enyémnél, hogy beállítottam a... rákerestem pontosan: beállítások/formázás/legalul bejegyzéssablon. Ide be tudod másolni a kapott html kódot és mindig ott lesz egy új bejegyzésnél, nem kell mindig beillesztgetni.

    Remélem tudtam segíteni!

    VálaszTörlés
  2. Gina!
    Nagyon jó lett az aláírásod! Nekem is van! :o)
    KicsiKató!
    Jó, hogy írtad az infót, én is bemásolom.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett az aláírás :D
    KicsiKató, de jó, hogy ezt írtad, erre nem jöttem volna rá magamtól :D Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Kató !
    Bemásoltam, a következőnél meglátjuk, mit csinál :)))
    Gyanítottam, hogy oda kell tenni, de nem mertem kipróbálni !

    VálaszTörlés
  5. Egy: Gina szuper aláírást kreált magának, ez tény.
    Kettő: Kicsikató és Zsukka zsenik, ez is tény.
    Három: hú, de jó, hogy mindhármukat "ismerem". Ez is tény.

    VálaszTörlés