Rendszeres olvasók

2009. január 8., csütörtök

Kedves Léda !

Sajnos, nem tudok kommentet írni olyan blogokba, ahol compteur.cc számláló van, mostanában már nem is kísérletezek vele. Most megpróbáltam kivételt tenni, de nem tudtam. A gépem egy darabig beolvassa a megjegyzést, aztán a számláló beolvasásánál leáll.
Így itt válaszolok. Persze lehet hogy másokat is érdekelnek a beszerző helyek. Nem titok, nekem az anyagaim jelentős része a Műszőrmeházból, Nyikitától van.
De szoktam vásárolni az Általad említett kispesti boltban is, sajnos pontos címeket nem tudok, ez az Ady Endre és Hunyadi u. sarkán van, a Hunyadi utcáról nyílik. Neked ajánlom a Rokkát, ez a Petneházy-Reitter Ferenc u. sarkán van, a Petneházy u. 86-ban. Nagyon sok német anyaguk van, jó áron, szokott lenni nekik kockás zefír, igen nagy választékban, country stílusú és "Tildás" is, apró halvány kockás, rózsaszín, halványkék, sárga.
Többen említették a Foltvarázs anyagait áruló boltokat, az egyik az V. kerületben van, aJózsef Attila- Hercegprímás u. sarkán, a másik a Szent István körúton, a Bihari u. sarkán. Van egy remek üzlet ehhez közel, a Luxus Méteráru turkáló, a Tátra u Katona u sarkán.
Most nézem, az összes üzlet a sarkon van :)))
Ajánlom még a Meseboltot, az Üllői úton vannak, a Kálvin tértől indulva a Kreatív Hobbi előtt, de őket biztosan ismered.
És találsz nagyon sok remek beszerzési helyet a CÉH honlapján. Ezt megtalálod az oldalamon, a Csemegézőben.
Remélem, tudtam segíteni !

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm, köszönöm! Teljesen meghatódtam, hogy külön bejegyzést szenteltél a problémámnak! Remélem, másnak is segített! Én csak a Meseboltot és a kispestit ismertem a felsoroltak közül. Azt hiszem holnap nyakamba is veszem a várost :)! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Gina!Másnál is,de nálad is a meskánál nem a személyes oldalad jön be,hanem sz általános.Úgy szerettem volna megnézni az portékádat!

    VálaszTörlés
  3. Mammka ! Köszönöm, hogy szóltál! Nincs sok nézni való, egy nesszeszer garnitúra van fent, a többit levettem, mert karácsonyi volt. Majd feltöltöm, és javítom, vagy szólok nekik.

    VálaszTörlés
  4. Szia Gina!
    Esetleg a bejegyzésedet ki tudnád egészíteni - a vidékiek kedvéért :o) - az internetes elérhetőséggel is? Ezek között gondolom van olyan, amelyből interneten is lehetne vásárolni. Sajnos Pécs még mindig messze van Tőled :o((

    VálaszTörlés
  5. Szia Abile !
    Sajnos, úgy gondolom, a Műszőrmeházon, és a Mesebolton kívül egyiknek sincs internetes elérhetősége. Én nem szoktam interneten vásárolni, ezért inkább meg szoktam hívni a Tűpárnát és a Passziót is a közös varrásokra. Legközelebb március 14-én lesz Pestlőrincen, ott szívesen látnánk téged is, a legtöbb árus ott lesz. Még a tatabányaiaknak van honlapjuk, ha jól tudom, de nézd meg a CÉH honlapján.

    VálaszTörlés
  6. Köszi az infót Gina!

    Megyünk! :-)

    VálaszTörlés
  7. Ezek nekem is nagyon hasznosak voltak, fel is írom őket :-)! És levettem compteur.cc számlálót, én számítok az építő kritikáidra :-))

    VálaszTörlés
  8. Szia Gina!

    Bogi oldalán láttam meg a bejegyzésed, miszerint lesz találkozó márciusban. Engedelmeddel én is ellátogatnék a találkozóra. Egyrészt már régóta fontolgatom, hogy keresek egy foltvarrós társaságot itt Budapesten, érdekel ez a technika is, másrészt itt lakozom a kerületben, egy röpke pillanatra a Kondor művháztól.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen a meghívást! De jó lenne elmenni hozzátok. Megpróbálom megszervezni, addig még sok-sok időm van. :o)
    Egy kis meglepetés vár Téged a blogomban, kérlek nézz be hozzám!

    VálaszTörlés