Rendszeres olvasók

2009. január 21., szerda

Haladok, ha lassan is

Elkezdtem befejezni a januári UFO-mat, ha már egyszer megígértem a norvégoknak :)) Erre a Klimtes-re esett a választásom, mert ez falon lesz aMűszőrmeház pályázatán. Persze, nem pályázati munkaként, hiszen a pályázat titkos, nem szerepelhet rajta ismert munka. Inkább töltelék lesz, mert előre láthatólag nem lesz elég pályamű, hogy tele legyen a terem.


Szóval, összeraktam a három réteget, jó alaposan megférceltem, aztán jött a gépi szenvedés.
Rettentően utálok szabad gépi tűzni, és itt az összes elemet egyesével végig kellett tűzni, ami többszáz darab :(( Ráment két napom. Ahhoz képest, hogy a fedlapot megvarrtam két délután, és azt még élveztem is !
No, mindegy, már készen van, rávarrtam a kereteket is, már csak a hátulján kell kézzel végigvarrni, és az már gyerekjáték lesz !

Remélem, a jövő hét elején komplett képet tudok mutatni, addig a két pályaművemet varrom, és tűzöm. A másik kettőnek a tűzése kézzel lesz, mert nem kínlódok még egyszer.



8 megjegyzés:

  1. Ígéretesnek tűnik! Kiváncsian várom a végeredményt. Nagyon szép napsütötte színei vannak!

    VálaszTörlés
  2. Nem látszik rajta,hogy utálsz...egyébként miért?Nem jól csinálja a géped,vagy mi a baj ?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színek! Várom a kész műről a képet.

    VálaszTörlés
  4. Kata ! A gépem jól csinálja, az agyam nem. Legalábbis az ívesnél. Ez olyan, amikor a bal kéz nem tudja, mit csinál a jobb. Ezért nem vezetek autót sem. Ha látom, hogy merre kell mennem, akkor megyek, de ha mondják, hirtelen mindig gondolkodok, hogy melyik is a jobbra ?

    VálaszTörlés
  5. Hát, ez nagyon szép lett! Várom majd a képet a teljes műről is...

    VálaszTörlés
  6. az én szineim, és nagyon szép lesz.

    VálaszTörlés
  7. Ezek a színek - imádom őket.

    VálaszTörlés