Rendszeres olvasók

2010. január 7., csütörtök

Pakkot kaptam :))



December 30-án csengetett a postás, és egy csinos dobozkát hozott. Gondoltam, hogy Erolától jött meg a PIF ajándékom, mert jelezte emailben, hogy útnak indította. (Igaz, még 21-én indult, lehet, hogy gyalog hozta a postás ?)
Egy gyönyörű kék-ezüst dobozban ezeket a kék-ezüst-fehér selyem anyagból készült díszeket találtam egy kedves képeslap kíséretében:)))
Nagyon örülök nekik, el sem tudom képzelni, hogy hogyan készültek, de nagyon mutatósak és elegánsak.

Drága Erika, még egyszer nagyon köszönöm, nagy örömet szeretél vele !

Sajnos, csak most tudom megmutatni nektek, mert a gépem szépen csendben a kimúlás szélére ért, így szinte olvasni sem tudok rajta, írni még kevésbé. A munkahelyemen év elején komplett őrület van, ezért nem jelentkezek mostanában annyit, amennyit szeretnék, és az olvasásotokkal is komoly elmaradásban vagyok. Szerencsére már úton van az új gépem, remélem, hamarosan egyszerűbb lesz az életem :))

1 megjegyzés:

  1. Juj, de szépet kaptál, jó lesz az idei karácsonyra :)
    Én is remélem, hogy többet tudunk majd találkozni ebben az évben. :)

    VálaszTörlés