Rendszeres olvasók

2010. január 9., szombat

Mindenki játszik !

Vagy legalábbis jó sokan próbálják némi játékkal szinesíteni ezt a szottyos-szürke világot itt körülöttünk. Érdemes körülnézni a blogok világában.

Kicsikatónál blogszülinap van, és ebből a gyönyörű fonalból készít sálat a szerencsés nyertesnek. (Remélem, az én leszek:))) )






Rita blogjáról választani lehet tetszés szerint. Én nem apróztam, rögtön a táskáira adtam le a voksomat :))





:
Tiffany-Andinál Barter kereskedelem indul, minden hónapban más tárggyal. Ez a szépséges piros tányér a januári kikiáltási tárgy.







Colette csere-berélne táskákat fonalakra, szóval fonal-tulajdonos hölgyek, hajrá !



Egyenlőre ennyit találtam, de még csak most kezdtem el olvasni a bloglistámat :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése