Rendszeres olvasók

2010. január 27., szerda

Undok kis UFO-k

Van egy bünti-ládám, abban laknak az UFO-im. Időnként méla undorral belenézek, aztán rácsukom a fedelet, hátha kiszabadulnak, és megszállják a lakást. Most erőt vettem magamon, és szétnéztem benne, a tetején ezek a kevésbé veszélyes és harapós darabok voltak. Egy nagy kupac Tilda-féle neszesszerhez leszabott vízlepergetős bélés, néhány kiszabott és felvliesezett (hű, de ronda szót alkottam !) anyaggal, néhány gombolós szatyorhoz zseb, és egy csomó félkész kispárna. Ezekből kettőt még a kolléganőm kért a gyerekeknek Mikulásra :)) De kinek van kedve karácsonykor rózsaszínt varrni, pláne gyári hercegnő mintával ? Brrr...
A másik kispárna ( a kisfiúnak ) Verda-mintás, hát azt sem vettem a nevemre :)) A többi kispárna a Kész Átverés Show maradéka.





Történt ugyanis még tavaly, hogy összefutottam egy régi vásározós ismerősömmel a Petőfi Csarnokban a tavaszi vásáron. Rögtön rám ugrott nagy örvendezve, ugyan varrjak már neki 30 kispárnát a karácsonyi vásárra. Aztán augusztus 20-án a Várban elismételte a rendelést. Októberben írtam neki egy emailt, válaszként elkérte a számomat, aztán soha többé nem jelentkezett. Szerencsére csak párat varrtam készre, és maradt néhány félkészen, amit most befejeztem.

Bár gondolom, Iglice nem pont ilyen UFO-kra számított, de tőlem most csak ennyire futotta. Bocsánat, remélem nem leszek kizárva :))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a középső képen a kismackós anyagaid! Lehetnének azok a következők,legalább láthatnám milyen lesz készen!:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Gina!

    Szerintem biztosan nevezhetsz ezzel az UFO játékra, hisz készre varrtál valami régit és szépet! :-)

    Megkérdezhetem, hogy a neszikhez a vízlepergetős anyagot hol vásároltad?

    köszi

    Dia

    VálaszTörlés
  3. Tyűűű, mennyi neszeszer lesz ebből! :o)
    Azt szeretném kérdezni, hogy a kispárnákat készre tömöd és varrod, vagy van bennük egy kivehető belső, hogy csak a huzatot kelljen mosni?

    VálaszTörlés