Rendszeres olvasók

2011. május 4., szerda

Gyertek el egy Ká-Vé-ra hozzánk !

Szeretettel meghívunk minden érdeklődő foltvarrót a tavaszi régiós varrásra, amelyet ezúttal is Budapesten a XVIII. kerületben, Pestszentlőrincen tartunk 2011. május 21-én, szombaton 10 órától.

Helyszín: Kondor Béla Közösségi Ház 1181 Budapest Kondor Béla sétány 8.
Megközelíthető a Kőbánya-Kispest metró végállomástól a 136E busszal, Erzsébetről pedig a 36-os busszal.

Belépő: céhtagoknak 500.-Ft, nem céhtagoknak 1000.-Ft

Szeretettel várunk varrnivalóval, a szokásos finom uzsonnával, tombolával és csereberével! 
Lesz sok-sok árus szebbnél-szebb anyagokkal, kiegészítőkkel, gombokkal, eszközökkel.


Jelentkezés: Földváry Györgyinél a foldvary64@citromail.hu-n .
Mint látjátok a fotókon, a csoport már javában készülődik.  És aki nem tudja, hogy mi a közös varrás, röviden KáVé, az ebben a régebbi bejegyzésben elolvashatja, itt pedig a csere-beréről írtam :))

11 megjegyzés:

  1. Lesznek babások is? Lehet, hogy benézek :)

    VálaszTörlés
  2. Legyenek ? :))) Nézzél be, felteszem a meghívót a topikokra is !

    VálaszTörlés
  3. Jajj már Bruercsi is elhúzta ezt a mézesmadzagot előttem! És pörgök is nagyon, hogy milyen jó lenne elmenni... de nem biztos, hogy sikerül :-( meddig lehet rajta gondolkodni? (valójában nem gondolkodni kell rajta, csak vizsgáztatni kell az autót, és nem tudom mennyi lesz előtte a szerviz...)

    VálaszTörlés
  4. Annyira sajnálom,hogy már megint kimaradok!!!Nem leszek itthon,pedig már annyira vágyok egy ilyen találkozóra!!!

    VálaszTörlés
  5. Kaccat, még előző nap is regisztrálhatsz ! Sőt, jöhetsz anélkül is, csak jó lenne tudnunk egy hozzávetőleges létszámot, azért kell regisztrálni.

    VálaszTörlés
  6. Én biztos, hogy megyek,és viszek magammal még pár embert!:)Fel is írhatsz a listára!:)

    VálaszTörlés
  7. Én is megyek!! :-)
    Naná! Már alig vártam! :-))

    VálaszTörlés
  8. Bozsomati, örülök, hogy jössz !
    Bubsza, gyertek minél többet, várunk benneteket sok szeretettel ! (No meg kajával, és varrnivalóval :)) )

    VálaszTörlés
  9. Bocsi az késésért...
    Boldog névnapot kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  10. Valahogyan mindég össze van ez a találkozó boronálva bábos előadásunkkal, de szeretném megpróbálni, mivel még soha nem sikerült részt vennem pedig nagyon szeretnék.Nem tudom én milyen csoportba tartozhatok, kézműves vagyok.a gomboknak örülök, mert a Macis Bolt címét elvesztettem és így meg van megint.

    VálaszTörlés
  11. Gina, kérdőjelesen én is... még nem biztos...

    VálaszTörlés