Rendszeres olvasók

2011. május 12., csütörtök

Hobbyművész vitrin

Végre tudok képet feltenni, bár kissé trükkös megoldással :)) 
Ma vittem be a Hobbyművészbe a vitrinbe szánt cuccokat. A fiúsakat már mutattam, most a lányosokkal jöttem.


Szóval varrtam egy fodros nagyméretű neszesszert, tűpárnát, kulcstartót, papírzsepi tartót. A szín adva volt, az apró zöld kockás és a zöld alapon apró tulipános anyag van a Hm-ből, szerintem helyes hozzá a piros :))

  
A pikk-pakk és a tolltartó nem újdonság, viszont most varrtam először táska-rendezőt. Egészen jó lett, nem ? Nem saját ötlet, a neten láttam, úgy működik, hogy a gyűrű két végét össze lehet gombolni, tele rakod a szükséges cuccokkal, és beteszed a táskádba. Táska csere esetén az egész egyben átrakható, így semmi sem marad otthon.


 Varrtam még egy könyv-borítót is, beletettem a határidőnaplómat, gondolom tudom nélkülözni két hétig. 
 








Készült még egy édes otthon kép is, a jópofa benne a betűsor, falemezből van kivágva és csak ragasztani kell.

 


 
Egy nagyon kedves vevőm talált a Hm katalógusában egy helyes, nagyon színes strand táskát, amit lemodellezett, és addig rágta a fülem, amíg meg nem varrtam neki, illetve a lányának, aki a tengerpartra viszi magával. Már vagy két éve rakosgatom ezt az anyagot, majdnem feltettem a textiles blogra. Milyen rosszul tettem volna :))  
 

Felül egy kockás anyagból varrtam rá zsinórházat, készült hozzá kulcstartó, italtok és nyaklánc is. A nyakláncot Borcsamama mutatta még évekkel ezelőtt, de azóta már láttam boltban is. Ez is megy a kirakatba a szabásminta miatt.
Remélem, jól fognak kinézni a vitrinben. Gyertek  el a szombat délelőtti nyílt napra, készítsetek mindenféle szépséget és nézzétek meg élőben :))
Ha jól tudom, két hétig lesznek a cuccaim  a kirakatban :))

Ja, és egy jó hír a május 21-i  KáVé-ra látogató nagyérdeműnek : A Hobbyművész minden regisztrált látogatónak ad  egy ezer forintos kupont, amit ötezer forint feletti  anyagvásárlás esetén lehet felhasználni a boltban és a helyszínen !

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek! Biztos, hogy nagyon jól fognak mutatni a vitrinben!

    Azt a táskarendezőt nem teljesen értem. Bele lehet gombolni egy táskába, amin nincsenek zsebek, vagy hogy működik?

    VálaszTörlés