Rendszeres olvasók

2010. szeptember 2., csütörtök

Sorsolás

Feltettem Borcsamama puzzle blokkját abban a méretben, amiben küldte.
Remélem, nem bánja :)))






Először összeszedtem a jelentkezőket, beszámoztam az eredeti poszt sorrendjében, aztán beszámoztam a plusz pontokat is. Így alakult ki ez a sorrend :
1.Gubike
2.Rita K.
3.R.Rita
4.Strugamanó
5.Panna Gödről
6.Pappné Magdi
7.L.Edina
8.Kereni
9.K.Anita
10.Farkas Zsuzsa
11.Judit Gödről
12.Cinella
13.Borcsamama
14.Martilein
15.Arszi
aztán a meghirdetésért (a blog nélkülieknél 2 lánynál elfogadtam, hogy 2 képet küldött :
16.Gubike
17.L.Edina
18.Kereni
19.Cinella
20.Borcsamama
21.Arszi
és az állandó olvasói státuszért :
22.Rita.K.
23.R.Rita
24.Strugamanó
25.Kereni
26.Farkas Zsuzsa
27.Cinella
28.Martilein
29.Arszi
Aztán előkaptam a Random.orgot :

Random Integer Generator

Here are your random numbers:

15

Timestamp: 2010-09-02 07:59:34 UTC

Szóval a nyertes : ARSZI !

Gratulálok ! Kérnék emailben címet és egy színt !

És persze egy értelmezhető képet a blokkról :))

A többieknek nagyon köszönöm a részvételt, ígérem, még játszunk idén :)))

Ez összes beérkezett fotó ITT tekinthető meg.



9 megjegyzés:

  1. Húú, de sokan lettek! :-))
    Én még gyűjtöm a bátorságot :-))), de talán majd legközelebb...

    VálaszTörlés
  2. Gratula Arszinak!
    Majd mutasd be, kérlek, mi lett a nyereménye!

    VálaszTörlés
  3. Gratula Arszinak! :))
    Ez a puzzle mintás nagyon tetszik , tudnál arról nagyobb képet feltenni, vagy tudod hogyan készült esetleg? :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Gina :) Küldtem e-mailt is !

    Nagyon klasszak a képek, munkák is és Dius Énis a puzzle-t néztem ki hogy milyen klassz :D

    Engem is érdekelne a nagyobb kép vagy a készülés :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a szerencsésnek! Nekem sikerült a játékot rosszul értelmeznem... :o)) Talán majd legközelebb... Előbb beiratkozom egy értőolvasás-tanfolyamra :o))

    VálaszTörlés
  6. A puzzle Borcsamama munkája, tőle kéne megkérdezni :))

    VálaszTörlés
  7. Lányok, feltettem Borcsa puzzléját eredeti méretben a poszt elejére.

    VálaszTörlés
  8. Köszi!
    Utolsó kérdés: Borcsamamának van blogja? :)

    VálaszTörlés
  9. Most néztem a blogtalis képeket, jól összemazsoláztad! :)) Meg még felirat is! Nem semmi!!!!

    VálaszTörlés