Rendszeres olvasók

2010. szeptember 18., szombat

Beszerzés

A szeptember 22-i tanfolyamon ez a csíktechnikával készült kép lesz a téma. Persze ehhez nagyon sokféle szín kell, és mindegyikből csak egy keskeny csík , így megbeszéltem a lányokkal, hogy én veszem meg a szükséges anyagokat.



Még szerencse, hogy Budafokon láttam a Hunyadi u-i fiúknál ezt a csodás választékot :))
Nagyon rendes és visszafogott voltam, mindegyikből csak 30 cm-t vettem (na jó, volt amelyikből 50 cm sikerült). Már így is látványos kupac :))

Aztán otthon tettem még hozzá párat az előző beszerzésemből.Ez lesz a választék nekik, remélem szépeket fognak varrni :)) Van még egy-két hely, ha valaki kedvet kapott, nyugodtan jelentkezzen !





Múlt héten beugrottam Irén helyett, ólomüveg technikát kellett tanítanom. Nem mondhatnám, hogy a kedvenc technikám, évek óta nem varrtam ilyet. Szerencsére találtam a neten néhány szabásmintát. És az egyik kedves tanuló elküldte nekem a kész munkája képét :)) Ugye, milyen jó lett ? Egészen kedvet kaptam hozzá :))

8 megjegyzés:

  1. Hűűű, de jó! Irigy-irigy! :-)
    Jó munkát Nektek! Csodaszépek az anyagok! Az ólómüvegkép meg fantasztikus!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hiába, aki tud uralkodni magán, az tud! Csak 30 cm-ek ezekből a szépségekből és még ebből is elvisz a tanfolyam...
    Az ólomüveg technikát nem tudom ki csinálta, de szuper lett! Nekem különösen tetszik az anyag választása, főleg a sarkok nagyon el lettek találva!!!

    VálaszTörlés
  3. A napokban jártam az üzletükben én is, hasonlóakat vettem, mindenből 30cm-t mert a babaruhákhoz annyi elég. De ha egyszer oda bejutok, alig bírom abbahagyni...

    VálaszTörlés
  4. Stopping by to say Hello!

    So much to look at, I'll be here for awhile!

    VálaszTörlés
  5. Én rendszeresen veszek 10-20 centiket a fiúknál és azt szeretem bennük, hogy nem néznek hülyének emiatt.
    Gina, azt szeretném kérdezni, (te sokat jársz mindenféle boltba) hogy lila színű kordot nem láttál-e valahol? Konkrétan emlékszel-e címre, mert akkor elugrasztanám érte a páromat.
    köszönöm
    Judit

    VálaszTörlés
  6. Judit !
    Sajnos nem láttam lila kordot, én csak a fiúknál veszek nagy ritkán kordot, és az I love textilben. Ott most vékony barnát feketét és kekit vettem, de igazán szép színű nem volt.

    VálaszTörlés
  7. köszönöm Gina!másokat is megkérdezek akkor!

    VálaszTörlés