Rendszeres olvasók

2010. március 20., szombat

Vörösmarty tér


Tegnap kezdődött a húsvéti vásár a Vörösmarty téren. Ma kora reggel kiballagtam megnézni a barátosnékat. Annyian voltak, mint az oroszok. Mármint a nézelődők, nem a barátosok :)) A cukrászdák teraszán rengetegen bámészkodtak, kávézgattak, szólt a zene (élő népzene!) igazi tavaszi hangulat volt.
Lényegesen kevesebb pavilon és árus van, mint karácsonykor, de a választék bőséges.
Nekem ezek a nemezelt szuper-cuccok a kedvenceim, közelről élőben lenyűgözőek. Ezért engedték a fotózást, úgyis csak gyönyörködni lehet bennük, de utánozhatatlanok. Legalábbis a többségnek.
A kalapokon az eltérő struktúrájú szegély közelről nézve organzának tűnt tűnemezelve. Úúúúgy elfogadnék egy ilyen kalapot !
Mondjuk ezek még hordható darabok, de az utolsó képen lévő szépséges türkiz együttes kimondottan alkalmi.


Milyen helyes lennék benne a buszon, a fülemen lógó cekkerekkel :))

Ha van időtök, érdemes kimenni kicsit nézelődni, napozni, zenét hallgatni.
Én még biztosan megyek húsvétig.

3 megjegyzés:

  1. Először is: nagyon szép,finoman elegáns a blogháttered!:)
    És jó volt olvasni a sorokat...

    VálaszTörlés
  2. Huh, hirtelen azt sem tudtam, hol járok:)
    Nem is tudtam, hogy most is van vásár. Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmet!

    VálaszTörlés
  3. Mammka ! Örülök, hogy tetszik a blogom. Milyen jól hangzik ez a finoman elegáns :))
    Julcsi, szívesen !

    VálaszTörlés