Rendszeres olvasók

2010. március 7., vasárnap

Anyagfaló játék

Már a második körömet játszom az UFO eltüntető játékokban, és régóta gondolkozom azon, hogy sokkal inkább idegesítenek az elfekvő anyagaim, mint az UFO-k a szekrényben. Közrejátszik benne, hogy az ufoim kevesebben vannak, mint elfekvő készletem. Ezért arra gondoltam, hogy Iglice Fejezzük be együtt ! játékához hasonlóan indítok egy játékot. A különbség az, hogy ezek az anyagok még az UFO stádiumot sem érték el, anyagként fetrengenek itt-ott, és csak a helyet foglalják. Persze, ezek nem a normál patchwork anyagaim, azokat szeretgetem, rendszeresen használom, és örülök nekik.
Szóval, ha nálad is laknak otthon olyan alapanyagok, amik lelkiismeret furdalást okoznak, csak a helyet foglalják, és a távoli jövőben látod csak őket elkészülni, akkor csatlakozz hozzám ! A teendőd csak ennyi :
1. tedd ki a fotót, és egy felhívást a blogodban, egy ide mutató linkkel.
2. fotózd le az elfekvő készleted, hogy mások is lássák, te mivel nevezel :))
3. írd meg a készleted mennyiségét. (Ez lehet méter, kiló, darab (az enyém akár köbméter is lehetne :))
4. írj nekem egy emailt.
Ha nincs blogod, akkor a képtáraddal is nevezhetsz.
Ha sikerül valamit eltüntetni belőlük, akkor jelezd azt is emailben, hogy nyomon tudjam követni.
Jelentkezési határidő nincs, csatlakozhatsz bármikor. Minden hónap végén bemutatom a kész cuccokat, és sorsolok egy jelképes ajándékot. ( Az igazi ajándékod a fogyatkozó készleted, és a növekvő kész holmik lesznek !)

Én a teljes készletem majd a következő bejegyzésben mutatom meg, egyenlőre csak a szatyor anyagokat tettem fel, az átalakításra váró ruhák, bútorszövetek, szatyornak-táskának való kordok, polárok, stb még a jövő zenéje :))
Ezek a következő tervem szereplői : egy vastag len szoknya, egy hímzett zsákvászon ruha, és egy madeira felső. Valószínűleg csak áprilisban kerülnek sorra :))
Szóval, anyagfalásra fel, várom a jelentkezőket !
Posted by Picasa

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jó öttlet,elsőként csatlakozom!!!:))
    Majd küldök e-mailt,ha csináltam képet.

    VálaszTörlés
  2. Ó,én mindig ebben vagyok!!!!Jókat mosolyogtam,lelki szemeim előtt látva az anyaghalmaimat,amik szuper-titkosak,mert elképednétek.
    Az én tervem az,hogy ragtakarókat varrok a családom tagjainak....csakhát,mindig közbejön valami.....De reménykedem,hogy mégis sikerül.....
    Egyenlőre pártoló tag vagyok.:)

    VálaszTörlés
  3. Megyugtattál, hogy nincs a szabályok szerint, hogy nem lehet új anyagot venni, mert épp arra készülök:) Majd fotózok is és naná, hogy csatlakozok:)))

    Drága Mammka, nehezen tudom elképzelni, hogy nagyobb felhalmozott készleted van, mint az enyém, de majd meglátjuk...:)))

    VálaszTörlés
  4. Szia Gina! Jutus blogján láttam a játék indítását, nagyon jó ötlet, jelentkezem én is, rengeteg anyagom van.

    VálaszTörlés
  5. Rengeteg drapériadarab, függönycsík,bútorvászon van nálam is elfekvőben. Nyolc fotóra nem férne. Egyetlen gondom van, hogy mi a túrót lehet pl. annyi függönyből csinálni...
    Na mindegy, amíg megjön az ihlet olvasó üzemmódba csatlakozom hozzátok. :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy néhányan már csatlakoztatok ! Ágibo, várnám az ötleteket, én is tele vagyok bútorszövettel :))
    Én táskákat fogok belőle gyártani, ez az új hajtogatott fazon (Takeva féle) remek bútorszövetből.

    VálaszTörlés
  7. Gina, telibe találtál ezzel az ötleteddel!

    VálaszTörlés
  8. Ha anyaggyűjtési versenyt írtál volna ki, tuti megnyertem volna. Az én készletem 4 életre is elég lenne. Le se merem fotózni.
    A játékba én is beszállok, legalább fogyjon belőle.

    VálaszTörlés
  9. Kastanie, ezt értsem úgy, hogy csatlakozol ? Remélem :))

    VálaszTörlés
  10. Szuper jó az ötlet és csatlakozom, ill. csatlakoznék, de pár hét mulva hosszabb időre elmegyek, ha addig valami születik ezekből jó, ha nem akkor folyt, köv ha visszajövök.Azért felteszem az enyéim, mennyiséget nem tudok irni, mert tonnányi lenne ha lemérném.

    VálaszTörlés
  11. Az ottlet nem rossz, csatlakozom en is ha van meg hely, mert a dupla meretu garazsunkban mar nincsen hely szegeny Guzzi motornak es a fiam fel is mondott :-(. "Anyu, ha a rongyaidat nem tunteted el vagy elcsereld vagy eladod,akkor nem fizetem tobbet a berletet".
    Elobb rendbe rakom oket mert a tel idejen csak ki-ki szedtem a polcrol de a hidegben nincsen kedvem ujra rendbe rakni oket.
    Mennyi van? Hat ugy 7-800 kilo :)

    VálaszTörlés
  12. Tuci, persze hogy csatlakozhatsz, csak hirdesd meg a blogodban, majd ha lesz rá időd !

    VálaszTörlés
  13. Csatlakoznék, de nem tudom, mi sülne ki belőle, mivel mostanában nagyon le vagyok lassulva... Olyan helyet nem tudtok, ami felturbósít, illetve krónikus agyi fáradtság ellen jó?!

    VálaszTörlés
  14. Tuci! Kinyomtattam a bejegyzésedet és felolvastam a férjemnek.:)Most jót nevettünk rajta,de időnként nagy harcot vívunk.Így legalább tudja,hogy nem csak a felesége ilyen agyament-bocsi-anyag gyűjtő.:)

    Gina! Ha nincsen határidő,mert az engem mindig leblokkol,meg egyebek,akkor benne vagyok. Nem kérek ajándékot,majd mutatom,amit sikerül néha összehoznom.

    VálaszTörlés
  15. Ja,igen!Annyit már elértem magamnál,hogy hónapok óta nem voltam bálásban.:) Tehát nem halmozom a készleteimet.:)Ez is valami....

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Jó ötlet, szeretnék csatlakozni, bár nekem (csakis a sokak által irigyelt akaraterőmnek köszönhetően) nincsenek nagy készleteim, mondjuk azt hittem ufók sincsenek a lakásban, de a múlt héten is előjött egy rég elfelejtett példány a szekrényből...

    VálaszTörlés
  19. Jegyezz be Gina légy szíves engem is a csatlakozók közé.
    Talán így hamarabb eltűnik az a mázsányi rongyom. Fotót majd készítek én is, csak pillanatnyilag nem férek a kupachoz.

    VálaszTörlés
  20. Ez szuper ötlet!

    De nem tudom felmérni.
    Egyrészt folyamatosan gyűlik a készlet (szakadt farmer és társai, még a zoknikat is gyűjtöm), másrészt a rejtett tartalékok miatt... (Fogalmam sincs, hol van.)

    Így is lehet csatlakozni?

    VálaszTörlés
  21. R.P.! Persze, hogy lehet ! A lényege, hogy talán többet feldolgozunk, ha közösen csináljuk :))

    VálaszTörlés