Rendszeres olvasók

2010. március 8., hétfő

Falnivaló anyagok :))

És ez csak egy töredéke a készletemnek :)) Nem véletlenül indítottam a játékot. Az első kupac kb 5 kiló ruha, főleg kordbársonyból, lenvászonból és farmerből. A második pedig 10 kilónyi kordbársony méterben. A játék indító képén 4 kilónyi szatyor anyag van, így most tartok 19 kilónál. A pincében lakó 3 banános láda bútorszövet majd a hét végén lesz lefotózva.







És találtam egy megszívlelésre méltó idézetet a Reader Digestben :
"Lehetetlenség alkotónak és újítónak lenni, hatékonyan dolgozni, nagyszerű gondolatokra jutni - egyáltalán, bármiféle sikeres vállalkozást vezetni - anélkül, hogy az ember más forrásokból ihletet ne merítene. Az inspirációból sosem elég. " John Sorrell




2 megjegyzés:

  1. Ejha! Ezek ám a készletek!!! :)
    Az idézet találó és nagyon jó!!!! Ez lehetne ma a pw-sek szlogenje is, kevesebb lehetne a balhé...

    VálaszTörlés
  2. Jól kitaláltad ezt az elfekvő készletek csökkentésére. Nem tudom jól megtippelni, szerintem kb. 50kg felhasználásra váró anyagom lehet. A Te első kupacodra mondjuk kapásból azt gondoltam, hogy elfogadnám. Hiába, a gyűjtögető hajlam.... Én is csatlakozom majd, főleg a hurkolt anyagokkal.

    VálaszTörlés