Rendszeres olvasók

2009. október 29., csütörtök

Vesszőfutás avagy megüt a guta

Nem tudom másként jellemezni a sztorit :((
Az elejét már olvashattátok itt. Akkor azt hittem, a dolognak vége. A hölgy utalt (postaköltség nélkül !) és megadta a kis barátnője mobilszámát, hívnám már fel, és beszélnék meg egy személyes átvételt. 60 Ft-os percdíjjal nem telefonálgatok, így sms-ben megírtam, hogy a cuccot hol lehet Dél-Pesten átvenni. Kisbarátnő visszaírt, hogy vigyem el Óbudára, az esti órákban. Kértem egy postacímet, kisbarátnő megadta a sajátját, és inkább feladtam saját költségen, minthogy utazgassak oda-vissza közel 4 órát :((
Október 2-án feladtam a csomagot, és boldogan hátradőltem, hogy ezen is túl vagyok. Írtam emailt a vevőnek, sűrűn köszöngette, így én ezzel lezártnak tekintettem az ügyet. Ám ! Édesanyám felhívott kedden, hogy visszajött egy csomagom. El sem tudtam képzelni, hogy mi lehet, senki sem reklamált nálam semmit. Kiderült, hogy ez az ominózus cucc jött vissza, a posta szerint a címzett többszöri értesítés ellenére sem kereste.
Közel egy hónap telt el a feladás óta, és a vevő sem kereste rajtam a csomagot ! Ezt nem is értem :((
Vigyem el a megadott címre, és gyömöszöljem bele a postaládába ? Vagy adjam be Nyikita óbudai boltjába ?
Kérlek benneteket, írjátok meg nekem, hogy Ti ebben az esetben mit csinálnátok a csomaggal ?




4 megjegyzés:

  1. Azt nem tudom, mindent kipróbáltál, de hogy megőrülnék, az tuti, a helyedben. :o(

    VálaszTörlés
  2. Ha nem sajnálnám a kreálmányaimat és agresszívabb lennék a hétköznapokon, a hajára kenném...:S

    VálaszTörlés
  3. Én meg ülnék a babérjaimon, ha valaki ennyire hülye, hát megérdemli. Esetleg írnék egy emilt, hogy a cuccok visszajöttek, telefonos egyeztetés után nálad személyesen átvehető X határidőig, ha nem jelentkezik újra eladó.
    Ha elég lökött újra megveszi :-)

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek Violinivel!...egy emil, s fix határidő...ha nem jelentkezik, így járt...vajh mi lehet e-mögött???!!...szerintem ez is pár nap múlva megoldódik, csak várj türelmesen!?...vagy mégsem??!!:o

    VálaszTörlés