Rendszeres olvasók

2009. október 30., péntek

Mára meg is ütött !

És a történet folytatódik, átmentem a csomagért anyukámhoz, és majd elájultam ! A borítékból az összes kapocs kiszedve, felbontva, és a posta által újra leragasztgatva. Nyilvánvaló volt, hogy hiányos. Igen ronda dolgokat mondtam, a legfinomabban Murphyt emlegetve, hiszen ami elromolhat, az el is romlik !
Murphy, Murphy, hogy szakadna rád a filagóra, keretestől, tokostól !
A postán "dolgozó" tolvajt nem minősítem, tettére nincs mentség. Attól, hogy a címzettet nem érdekli a csomagja, attól még a feladónak fontos lehet. Egy 1200.- Ft-os cucc miatt persze nem megyek ki Óbudára ordítozni, bár a benne lévő ÁFÁ-s számla alapján, és a postai ragacsok elhelyezkedése szerint bizonyítható, hogy a postán loptak meg.
Persze, ha a kedves címzett érte ment volna, akkor ez sem történik meg. De ezek után fogalmam sincs, hogy hogyan védekezzek a postai szarkák ellen. Csomagoljak dobozba ? Vagy tegyek minden tételt külön borítékba ? Vagy kérjek a postán hivatalos matricákat, és ezzel zárjam le a csomagot, minden matricát leszignálva ? És biztos, ami biztos, ettől kezdve az ajánlott leveleket is értékkel jelölve adjam fel ?
És ráadásul, mit írjak a vevőnek ? Köszönöm lányok a jó tanácsokat, a szívemhez Kicsikatóé állt a legközelebb, miszerint kenjem a hajára :))
A leghasználhatóbb pedig Violinié volt, miszerint írjak emailt átvételi határidővel.
De most még az a kérdés is felmerült, hogy hogyan osztozzak meg a vevővel a káron ?
Gondoltam, hogy ismét feladom ingyen a maradék két darabot, így én bukom a kétszeres postaköltséget, ő pedig egy neszesszert.
Vagy ő kifizeti (teljesen jogosan ! ) a dupla postaköltséget, én pedig újra megvarrom a neszit, bár az előbbi verze jobban tetszik. Szóval, elegem van :(((
Az egyetlen jó, ami tegnap történt velem, hogy a Meskán fent voltam a szemezgetőben, és ez nagyon jól esett a lelkemnek :))

9 megjegyzés:

  1. A francba,ahogy Zazálea mondta tegnap!!!!!Én is ezt mondom...Ez őrület!!!!!!Bár ...ülye a megrendelő,mert ha normálisan átveszi a csomagját,ez nem történik meg.
    Együttérzek veled.És az első verzióddal...Lássa már meg,hogy mit okozott a nemtörődömsége!

    VálaszTörlés
  2. Én bizony nem küldenék neki ezek után semmit! Ha Őt ennyire nem érdekelte..... Ne hagyd, hogy felhúzzon, azért úgy gondolom, hogy nem ez az általános, és csak ritkán fordulnak elő hasonló esetek! Egyébként mikor én rendeltem a Meskán már tűkön ültem, hogy mikor jön a postás... nem értem... másnak hogy nem lehet fontos

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon bosszantó, és akkor enyhe voltam!
    Panaszt minden esetre tégy a postán! Biztosan kell lennie panaszkönyvnek minden postahivatalban. Adj egy kis munkát nekik is! Mellékelheted a bizonylatokról a másolatokat és egy fotót a boríték rongálásáról. Jó kis meló lesz nekik. Lehet, hogy egy kisfilm sem ártana valamelyik kereskedelmi TV-ben.
    Az egy dolog, hogy mindez nem történt volna meg, ha átveszi a címzett, a postásoknak akkor sem szabad lopni! Nem lehet, hogy már akkor meg volt rongálódva és azért nem volt hajlandó átvenni a borítékot?

    VálaszTörlés
  4. Hű Gina ez nem semmi tortúra. A postát meg nem hagynám annyiban. Hogy így jöjjön vissza egy át nem vett csomag.
    Én a vevőnek sem írnék. Keressen meg ha akar. Te feladtad, gondolom eltetted a feladóvevényt, ha neki nem hiányzik lelke rajta.
    Azért szerintem ez a lopkodás nem általános dolog, egyedi eset volt. Én is rengeteg mindent veszek a neten, a gyerekek cipőjétől a könyveken át a legóig minden postán jön, vagy futárral (ha már a boltig sem jutok el) de még sosem votl semmi gondom. Igaz át is veszem rögtön és azonnal. Ezzel azt akarom csak írni, hogy szerintem maradj mega boríték, ajánlott e-értesítéses verziónál.

    VálaszTörlés
  5. Én nemrégen Romániába küldtem egy kis ajándékot, ajánlva. Agyonizgultam magam, hogy megérkezik-e, és hogyan? Rendben volt minden, szerencsém volt?? Az tényleg felháborító, amit leírtál, de remélem azért nem általános, az ilyen embereket pedig el kell küldeni a postától!!!!

    VálaszTörlés
  6. No, én azt hiszem, nem mondok semmit, nehezen tudnám türtőztetni a gondolatokat... Egyébként szerintem is dőlj hátra és maximum várj, nehogy már még te ölj bele pénzt, időt, energiát...

    VálaszTörlés
  7. Szörnyűűű, én is várnék a vevő felé, de:
    a postán panaszt tennék, nem hagynám annyiban a dolgot.
    Amúgy még a "rendszerváltás" előtt jött az útlevelem a BM-től postán keresztül, úgy találtam meg a postaládámban, hogy a sarka jól láthatóan fel volt tépve, mert valakit érdekelt, hogy mi van benne.
    Miután látta, hogy útlevél, hát nem folytatta tovább.
    Nekem olykor vannak azért ma is rossz tapasztalataim a postával...

    VálaszTörlés
  8. Hát ez tényleg rémtörténet...és már vagy három napja csak ilyeneket hallok-olvasok.Komolyan kezdek aggódni a Franciaországba tartó borítékom miatt.Remélem odaér...

    VálaszTörlés
  9. A biztosított ajánlott vagy a tértivevényes a biztos befutók, állítólag.

    Érdemes néha igénybe venni futárszolgálatot. Csomag esetén (ha nagyértékű) nem annyira nagy az árkülönbség a posta és a futár között - a futárt pedig névre vissza tudják követni... Persze 1200 forintnál nem igazán ez a megfelelő megoldás...

    VálaszTörlés