Rendszeres olvasók

2008. november 19., szerda

PIF 3

Elkapott a játék heve, és nagyon-nagyon tetszenek Csarab-HEra ékszerei, selyemsálai, ezért visszaszálltam az ő játékába is. Így még egy kört indítok, a szabályokat még egyszer bemásolom :
1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első 3 ember, aki commentet ir erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.
3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket :))
3.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365. napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4.Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

Ez első jelentkezőm : Gabella , ő már meghirdette, a nevére kattintva a blogjában találjátok magatokat.

5 megjegyzés:

  1. Szia Gina!
    Köszi a tippet! Korábban azt hittem (a meghívók miatt), hogy az egy zárt blog, úgyhogy nem néztem meg, de akkor megyek, körülnézek!
    Ha nem bánod, lehet, hogy még kérdezek majd, mert nekem sok minden új.
    Üdvözöl, Marcsi

    VálaszTörlés
  2. Te egy technikai bravurt kértél
    tőlem, amit félig tudtam megoldani. :D)
    Ez már ugy marad ! De kérésedet
    tiszteletben tartva feltettem az uj
    emblémát.

    VálaszTörlés
  3. Szabad még jelentkezni? Olyan szépek a munkáid!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Persze, hogy szabad !
    Rakd fel a nálam látható PIF emblémát, és hirdesd meg !
    Az ajándékodat jövőre fogom elküldeni, majd akkor kérek címet, ha már indulófélben van :))

    VálaszTörlés
  5. Fel is raktam! Köszi, várom! :)
    http://gombolyag.blog.hu

    VálaszTörlés