Rendszeres olvasók

2011. szeptember 7., szerda

Blogtali-képek

Feltettem az oldalsávba a képeket, amiket innen-onnan szereztem. Próbáltam aláírni a neveket, linkeket, de nem boldogultam mindenkinél. Szégyellem is magam rettentően, hogy nem jegyeztem meg az összes nevet, ráadásul olyanokét sem tudtam beazonosítani, akivel nem először találkoztam :(( Kísérleteztem a blogos és a facebookos avatar-képekkel, volt akinél ez segített, már ha nem a szomszédasszony van rajta hátulról, vagy a gyereksereg, esetleg a kedvenc háziállat, mert ezekkel nem sokra mentem. Azoknál, akik nem regisztráltak, esélyem sem volt személyes ismeretség híján. 
Szóval kérlek benneteket, ha megnézitek a fotókat, és látjátok rajta magatokat, vagy a munkátokat, akkor írjátok alá a megjegyzésben, hogy mi legyen a képaláírás. Aki nem regisztrált előre, az is küldje el  akár a fotóalbumon keresztül a blogjának vagy egyebének az elérhetőségét, hogy fel tudjam tenni a fejléc alatti listába. Köszönöm előre is !

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lehetett az idei (is)! Bennem a tavalyi emlékek bújtak most elő. Remélem, hogy jövőre sikerül eljutnom! Ugye, lesz jövőre is? ☺

    VálaszTörlés