Rendszeres olvasók

2011. szeptember 27., kedd

Alapfokú tűzőtanfolyam

Megkértem Ágit, akit már jól ismerhettek a Csoki-folt blogról, hogy tartson nálunk is egy alapfokú tűzőtanfolyamot. (A képre kattintva a blogba juttok.) A tanfolyam november 19-én szombaton lesz 10 órától 17 óráig Pestlőrincen a Kondor Béla Közösségi Házban (1181 Kondor sétány 8).
Jelentkezni és érdeklődni nálam lehet a foltgina@gmail.com-on, kérésre emailben küldöm a tudnivalókat és a tematikát. Még van pár szabad hely, aki szeretné megtanulni a tűzés alapjait egy profi oktatótól, az kérem ne habozzon, írjon nekem :))

3 megjegyzés:

  1. Légyszi küld el nekem a részleteket. Bár nekem elég messze vagytok, de hátha össze tudnék szedni még érdeklődőket innen a környékről és akkor felmennénk.

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, de jó lesz nektek! Ági fantasztikusan tanít... Biztosan sok jelentkező lesz!

    VálaszTörlés
  3. Edit én is mennék! Főleg, ha nem egyedül kellene!

    VálaszTörlés