Rendszeres olvasók

2010. augusztus 8., vasárnap

UFO gyártás

Újabb UFO-t gyártottam. Bár nagyon tetszenek Lilo munkái, gondoltam a tanfolyamomra illő a saját munkámat vinnem. Így összedobtam egy 9 darab 9-es blokkból álló gyors-technikás képet.
Egyúttal kipróbáltam az új "rongyot", amire fel lehet tenni a darabokat gombostű nélkül. Remekül bevált :)) Többen kérdeztétek, hogy hol kapható. A Varrógépcentrumban vettem, a teljes darab kb 140*150-es, 6100.- Ft. Nálam nem fér el az egész, így feleztem az egyik tanítvánnyal.
A fotó rémesen sötét, de már csak vakuval tudtam fotózni.
Remélem, a lányoknak tetszeni fog az új tanulnivaló :))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik amit varrtál, a színei így " sötéten "is igen kedvemre valóak.
    de a lányok is örülnek hogy megtanítod nekik, az is biztos!

    VálaszTörlés
  2. Húúú! Nekem nagyon tetszik! :-) Így sötéten is nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon-nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés