Rendszeres olvasók

2010. augusztus 5., csütörtök

Országos Blogtalálkozó

Mint tudjátok, Hokata ötlete alapján nagy szervezésbe fogtam. A cél hogy összehozzunk egy jó hangulatú vidám ismerkedős szombat délelőttöt. Az eredeti posztot itt találjátok .
UPDATE : Kérlek, lányok tegyétek ki a blogotokon, legyünk minél többen !
Egyelőre nagyon kevesen jelentkeztek be, aki szeretne jönni, minél hamarabb írjon nekem egy emailt a foldvary64@citromail.hu-ra.
Néhány kérdés felmerült, arra most itt válaszolnék :
A csere-berére szánt ajándék eszmei értéke a KáVén általában 1000-2000 forint között szokott lenni. Bármit hozhatsz, ami saját készítésű, és aminek te is örülnél.
NEM csak textilesek jöhetnek, sőt !!! Minél színesebb, érdekesebb a paletta, annál jobb :))
A Nagyteremben lesz a rendezvény, a folyosón körben lehetnek az árusok. Eddig 3 blogos áruház jelentkezett be, ha tudtok valakit, aki szívesen jönne, akkor hívjátok meg, és jelentkezzen :))
Arra is van lehetőség, hogy a résztvevők áruljanak, hiszen a Meskán is szívesen vásárolunk egymástól. Ha árusítani is szeretnél, akkor azt kérlek jelezd emailben. Kis méretű ( 80*80) asztalok lesznek, arra gondoltam, hogy egymás mellé tenném az ismerősöket, hogy senki se legyen az asztalához szegezve.
Sokan kérdezték, hogy regisztrált olvasóként is lehet-e jönni ?
Én nem zárkóznék el ez elől sem, szívesen írok "csendes" listát is, kérlek benneteket, írjátok meg, hogy csak alkotók jöjjenek-e, vagy szívesen látjuk a "csendes rajongó-tábort" is ?
Egyelőre van hely bőven.

Akik már ott lesznek :
Patchwork, varrás :

Abile kuckója - Abile

A Matula ikrek blogja - a Matula ikrek

Csoki-folt - Ági és Marcsi

diusbd - Dius

Egyszer folt, hol nem folt - Hajnikri

Ejjkukk dolgai - Ejjkukk

Fércművek - FércJutka

Gina foltjai - Gina

Három piros alma - Fancsila

Kaoka foltos világa - Kaoka

Mozaikok - Juhizs

Múlt, jelen, jövő - Méhike

Nóra asszony portája - Nóra

Robertia krónikái - Álomjáró-Bozsomati

SzarvasMici

Toritextil

Útkereső -Ezkriszti

Zazálea

Ékszer :

Csili ékszer jewelry - Csili

Gyöngycica - ENV - gyöngyékszer

Krisztallit ékszer blog - Krisztallit

Vera Násfa


festés, rajz :
Hokata stúdió - Hokata

Piroseper


Babakészítő :
Aledi

Dekupázs :
AnnaMarci - AnnaMarci

süthető gyurma, behúzott gombok
Handmade-Cuties - norikotchan (Nóri)


Kézműves :
Kreatív dolgaim - Hunszil


Árusok
Passzió-Merida - anyagok, kellékek, fonalak, kötős-horgolós holmik
Tűpárna webáruház - anyagok, dekor gombok
Műszőrmeház - textilek

Remélem, összejön annyi résztvevő, hogy létrejöjjön a rendezvény :))

11 megjegyzés:

  1. logó nincs még? (ha jól emlékszem, múltkor azt írtad, lesz)
    no sebaj, én megint kiírom :))

    VálaszTörlés
  2. Mi is kiírtuk!
    Szerintünk is jöjjenek a "csendesek" is! ;o)
    Hajrá-hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok ! Én is beleírtam, hogy tegyétek ki nálatok is :))

    VálaszTörlés
  4. Szívesen mennék, sóvárgok, de nem hiszem, hogy összejön. :/ Jövőre mindenképp! :))

    VálaszTörlés
  5. Én is kiraktam!
    Én is örülnék a "csendeseknek" is! :-))

    VálaszTörlés
  6. Halkan: szerintem jöjjenek a csendesek is :)

    VálaszTörlés
  7. Én is kitettem, de egy jó kis Logó jó lenne :) Remélem még csatlakoznak...sokan:)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm itt is a Logót Hokatának:) már ki is tettem:)

    VálaszTörlés
  9. Milyen ugyesek vagytok, nagyon jò otlet ez a talàlkozò! Kàr, hogy elozo nap utazom vissza. Jò szervezèst!

    VálaszTörlés
  10. Felraktam a hírverést, remélem bírod még a szervezési hajcihőt!!

    VálaszTörlés