Rendszeres olvasók

2010. július 22., csütörtök

Csillagok, csillagok

Túl vagyunk a negyedik tanfolyami napon.

A rekkenő hőségben karácsonyi asztalközepet varrtunk. Először kipróbáltunk egy hasznos holmit :
a próbadarabon két derékszögben tartott tükörrel nézelődtünk, és különböző összeállításokat hoztunk létre.
Aztán jött némi varrogatás, és egy újabb hasznos holmi : egy speciális tapadó textillap, amire az elemek gombostű nélkül feltehetők és rakosgathatók. Így messziről, függőlegesen megcsodálható a munkánk, sőt az elemeket szállítani is lehet szétesés nélkül.

Cili kirakta az eredeti mintát, a sarkokba harangos mintákat tett.






Aztán én - kihasználva a tapadós anyagot - rendetlenkedtem egy kicsit, és mutattam egy másik összerakási módot is.





Judit csupa mintás anyagból dolgozott....







Roberta pedig csupa egyszínűből :))
Ő kihímzi majd a közepeket. Kíváncsi leszek a végeredményre !

7 megjegyzés:

  1. Szép alkotástok születtek, az alkotási folyamat is nagyon érdekes. Egyszer talán felénk is lesz hasonló tanfolyam, legalábbis én nagyon szeretném. A felénki tanfolyamokról csak annyit, hogy szövőtanfolyamon évekig én voltam az egyetlen jelentkező. Félévente megkerestek, hogy aktuális-e még.

    VálaszTörlés
  2. Sosem lehet elég korán elkezdeni a karácsonyi készülődést. :)
    Érdekelne az öntapadós gombostű helyettesítő- hol lehet kapni? Drága?

    VálaszTörlés
  3. Ügyesek a tanítványok, mert jó a tanár néni :)
    Bea kérdésére a válasz engem is érekelne...

    VálaszTörlés
  4. Lányok, nem tudom, de majd szerdán megkérdezem !

    VálaszTörlés
  5. Woow! Nagyon jó képeket csináltál!
    Na meg nagyon jó volt a tanfolyás is! Még akarok!!! :-))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon lelkesek és ügyesek vagytok! :o)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez a csillagminta! Lehet, hogy én is varrok majd hasonlót karácsonyra, annyira megtetszett.

    VálaszTörlés