Rendszeres olvasók

2010. június 24., csütörtök

Illatos szívek

Boginak hátlapoztam még tavasszal néhány szépséges keresztszemes szivecskét. Anyukáméknál forgattam ki őket egy látogatás alkalmával. Anyu közölte, hogy ilyen aztán neki is kell, méghozzá levendulával töltve :)) Nagy nehezen szereztem levendulát, aztán végre rászántam magam, hogy megvarrjam őket. Persze arra nem volt időm, hogy nekiálljak böködni, ennyire szépeket egyébként sem tudnék, így csak gépi applikálással követtem el rájuk néhány bordó és kék szívet. Mivel van itthon egy csomó kész masnim, így azt is tettem rájuk. Remélem tényleg elűzik a molyokat :))

9 megjegyzés:

  1. Hát, ha a molyokat nem is, a rosszkedvet biztos. Bár én jobban kedvelem a kerek, duci szíveket, mint a nyújtott, kissé anorexiásokat, ezek nagyon tetszenek, különösen a kékek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek lettek a szivecskék :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a szivek. Nekem a bordó-pirosas árnaylat tetszik.:-))) Levendulát most én is "körözök"..nem tudom sikerül-e valahonnan beszerezni??!!:-)))
    Amúgy meg nagyon irigykedem, hogy ilyen gépi "hímzéseket" is tud a géped. Az enyém csak a cikk-cakk-ot ismeri.:-(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem én is őket. Még mindig emlegetjük Silerikát, mert tőle kaptunk egyet Karácsonyra. Nem is gondoltam volna így Interneten keresztül szemlélve, hogy milyen finom illata tud lenni egy ilyen szívnek.
    Nagy bunkóság a közterekről szedni vagy 10 szál levendulát?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek a szivecskéid,én is most szárítom a levendulát és a rózsaszírmokat.:))

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy nektek is tetszik :))
    Aledi ! Én szeretem az angol lófejű szíveket, ducinak itt vagyok én :))
    Ida ! Tudod, virágot lopni nem bűn ! És szerintem nem bunkóság, ha sötétben szedsz néhányat :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek a szivecskéid! Levendulából én is kifogytam, de majd szereznem kell valahonnan.
    Ma voltam Bp-en, és mit látok a Varrógépcentrum kirakatában???(e mellett ugye nem lehet csak úgy elmenni, hát bent is voltam) Bizony a te munkáid a bal oldalon, még jó, hogy rajta volt a neved! :o))

    VálaszTörlés
  8. Bizony Erika jól láttad :)) Azokat fogjuk varrni többek között a tanfolyamon .

    VálaszTörlés
  9. En mindig toltok levendulaval nem szivecskeket, hanem csak egyszeru zsakokat, foleg a molyok ellen biztonsaggal allithatom, hogy oda ahol ilyen van nem megy a moly, csak mindenhova kell tenni ahol molyveszely van. Kulonben nagyon aranyosak a szivecskek.

    VálaszTörlés