Rendszeres olvasók

2010. június 18., péntek

Elmaradt bejegyzés- vegyes vágott

1. Az utolsó bejegyzésem óta itthon fetrengtem influenzával, meg fogfájással, meg torokfájással, meg általános fájással :((
Így elmaradt az élménybeszámoló a két héttel ezelőtti Goubáról. Pedig klassz volt, végre megismerkedtem Fércjutkával, aki nagyon kedves és vidám, igazi napsugaras nőszemély :))
Beszélgettem egy csomó új és régi blogos ismerőssel, vásároltam Nyikitánál, klassz sültkrumplit ettünk lángos helyett, és persze söröztünk. És még az idő is remek volt :))


2. És még ajándékot is kaptam ! Hajnikri lepett meg ezzel a gyönyörű mobil-tokkal, csak azért mert megérdemlem :)) Legalábbis szerinte :))
Innen is nagyon köszönöm, nagy örömet szereztél !







3. Két hete adtam fel egy csomagot Virágnak, amiről azóta sincs hírem, pedig három párnát küldtem az árvízkárosultaknak szánt csomagjába :((
Egyre jobban utálom a postát !

4. Díjat kaptam :)) Bár ismeritek a hozzáállásomat a különféle díjakhoz, azért ennek örülök.
Mindig megtisztelőnek érzem, ha egy számomra ismeretlen alkotó nyilvánítja ki, hogy olvas engem, és szereti, amit csinálok, pláne, ha ennyire eltérő műfajban tevékenykedik, mint én. Érdemes megnézni a blogját, szépséges gyöngyékszereket láthattok nála. És ha megkívánjátok valamelyiket, a Goubán megtaláljátok :))
Kedves Vanda, innen is nagyon köszönöm :))

Mára ennyi, remélem holnapra összekapom magam, készülök a Vigadó térre a közös varrásra a szabadban a Kelenfolt lányaival. Remélem, nem rombolja szét teljesen az időjárás !

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon örülök, hogy találkoztunk. :))

    VálaszTörlés
  2. Hűű, Te aztán jól bekaptad a bacikat, te szegény!!!! Remélem már sokkal jobban vagy! Jó szórakozást a közös varráshoz!!

    VálaszTörlés