Rendszeres olvasók

2011. augusztus 2., kedd

Így nem !

A sztori : Vasárnap írtam, hogy nincs kedvem varrni, az internetet bámultam, és Zazálea oldalán, a widgetnek köszönhetően találtam egy "céltáblás" képet. A kommentben írta, hogy P.Ildikónál van a leírás. Lövésem se volt, ki az a P.Ildikó, aztán Zazi felhomályosított, hogy Polyák Ildiről van szó :)) (Zaziét nem tudom mutatni, mert bár használ címkéket, de nincs címkelistája.) Polyák Ildi is használ címkéket, összesen vagy hatot, tehát az övét sem tudom linkelni. Viszont 2008 közepén megtaláltam a képet is, a leírást is. Érdemes nála keresgélni , egy életrevaló inspirációt lehet találni :) Ildié gyönyörű tavaszi, saját festésű, pinkek, zöldek, egy álom. Az enyém meg tiszta tél :)) Viszont baromian élveztem a varrását is, a rakosgatást is. Ági és Bejus írta, hogy pakoljam még. Hát, pakoltam, de így  nem jön be :(( Lehetne bele csak hullámmintát, de most nem azt akartam, majd lesz egy olyan is. Köszönöm a véleményeket, kiütéssel győzött a  bal oldali, háromnegyed-körös.

5 megjegyzés:

  1. Jó döntés volt, nekem is tetszik, ügyes vagy!
    Már rég dédelgetem a napnyugta-napkelte varrását, kicsit rápihenek a feladatra! Köszönöm az elérhetőségeket, repülök Ildikóhoz!

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazad van, az előző bejegyzés bal oldali képe tényleg jobb!!
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Na, csak hogy meglegyen az egyensúly, pont a másikra akartam szavazni:))) (Olyat is varrj majd, légyszi!:)

    VálaszTörlés
  4. Jó, varrok, bele vagyok esve :))

    VálaszTörlés
  5. Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! :)

    VálaszTörlés