Rendszeres olvasók

2011. április 1., péntek

Márciusi aprók

 Megint sok apróság készült., bár az "apró" megint relatív :))
Csokifolték Ágija egy orbitális méretű sporttáskát varrt a  bútorszövet mintacsíkokból.
Böbillánál igazi tavaszi bugyorkák készültek.
 
Marika párnát, tyúkocskát, és neszesszert készített.

Napos márciusi darabja egy édes babalabda, és ami külön öröm számomra : Napos a társaskör hatására elkezdett blogolni !
 Levydia már a húsvétra készülve tojást készített.
Abile részt vett egy nagyon szép kezdeményezésben:Két mesetarisznyát varrt Colette felhívására a Meseközpont kis lakóinak.
Panna ebben a hónapban nem küldött munkát, anyukája Judit viszont varrt helyette is, szerintem az összes kék anyagmaradékot feldolgozta :)) 
Készült egy csomó neszi, tolltartó, és mindenféle jobbnál-jobb táskába való apróság.
Nálam csak egy csíkos tok készült  és a szatyrok zsebeire varrtam a maradékokból egy csomó tulipánt.
Úgy tűnik, hasznosan telt el a március is :)) Remélem, senkit sem hagytam ki.

7 megjegyzés:

  1. legyen zöld a világ, ugye, Ginám? én amondó vagyok
    (naná, hogy a zöldek a legjobban!)

    VálaszTörlés
  2. Szia Gina!
    Az én márciusi apró foltos projektem is elkészült a hét elején. A képet megtalálod a blogon! Az első húsvéti projektet is feltettem ma! Talán másnak is kedve támad addig megvarrni. Gyönyörűek lettek a márciusi projektek :O) Napos induló blogjának pedig külön örülök! Györgyi

    VálaszTörlés
  3. óóó nagyon szépek, én is be akartam nevezni a kockás táskám, csak nem tudtam, hogy belefér e feltételekbe, aztán meg el is felejtettem :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Gina!
    Az én márciusi apróm még nincs teljesen készen, mert lebetegedett a kislányom, de ha lehet, akkor utólag is elküldeném pár napon belül... :(((
    Köszönöm a lehetőséget, hogy nálad is "lehetek".
    Amy

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Mindenkié gyönyörű!
    Megint... :o)

    VálaszTörlés