Rendszeres olvasók

2010. december 31., péntek

Anyagfaló játék

Köszönöm nektek, hogy velem játszottatok az év folyamán, jó sok anyagot eltüntettünk közösen :)) Minden nyertes - Agibo, Hajnikri, Jutus, Kicsikató és Marika - megkapta az ajándékát. Persze, ez csak egy kis jelképes csomagocska volt, az igazi nyeremény a sok hely a szekrényben, és a sok szépség, ami a varrógép alól kikerült :)) Most sem fotóztam, így képet csak Marikától tudok mutatni, de minden leányzó sacc/kb ilyesmit kapott, egy falra akasztható képecske, egy csuklóra rögzíthető tűpárna, és még valami apróság.
Jövőre valami mást találtam ki :)))
Addig is kívánok minden kedves olvasómnak sikeres, boldog új esztendőt és sok-sok szépséges, kreatív alkotást !

8 megjegyzés:

  1. Békés, boldog, sikeres új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Drága Gina! Legyen békés, boldog, szeretetteljes az új esztendő!

    VálaszTörlés
  3. Foltokban gazdag Boldog Új Évet Kívánok neked és egész családodnak!
    M.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy veletek játszottam. Várom a következő "projektet". :) Öltögetős, egészségben, békességben gazdag új esztendőt kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Békés, boldog Újévet kívánok Neked!
    (11-én " utókarácsony"..)

    VálaszTörlés
  6. Itt az új év, új jót hozzon!
    Régi jótól, meg ne fosszon!
    De ha új jót nem is hozhat,
    Vigye el a régi rosszat!
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük az anyagfaló játékot. (bár én személy szerint nem voltam túl aktív)
    Békés,Boldog Új Esztendőt Kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülök hogy veled játszhattam kedves Gina és nagyon szépen köszönök mindent!!!!:))

    VálaszTörlés