Rendszeres olvasók

2010. november 17., szerda

Vidám társaság

 A tanfolyamok tartása ürügyén megvarrtam egy csomó cuccot, amit idáig csak nézegettem. Eddig győzött a kötelesség-tudat, most azonban ráfoghattam a tanfolyamra, hogy muszáj új holmikat kipróbálnom.


Így kerültek sorra ezek az angyalkák is :)) Már nem is emlékszem rá, hol tettem szert a fotójukra, gyanítom ez is valamelyik Klematis könyvből származik. A hármas osztás pedig Zsukka hatása :))

Végtelenül egyszerűek, leginkább a fejükkel küzdöttem meg, nem véletlenül, nem vagyok túlságosan jártas a baba-varrásban :(( . Emlegettem is az ismerős babás lányokat, nekik ez biztosan nem okozna  gondot.
Ráadásul rajzolni sem tudok, de ekkora fejeket nem lehet arc nélkül hagyni.
 Nem baj, küzdöttem és remélem én kerültem ki győztesen :))

Hétfőn tartom az utolsó tanfolyamot, legalábbis december végéig. Elviszem őket magammal, remélem a lányoknak is tetszeni fognak :))

6 megjegyzés:

  1. Hohó! Babák! Nagyon jók! Lehet, hogy küzdöttél velük, de ez egyáltalán nem látszik rajtuk. Mindegyik édes lett, de a zöld tüsihajú... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek!nálam is a a zöld hajú viszi a pálmát,de a kislányok is helyesek!

    VálaszTörlés
  3. Csak érdeklődöm, megérkezett a nyereményed?!

    VálaszTörlés
  4. Oh, how cute!!!

    Love the one with Green hair!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy nektek is tetszik :)) Nekem is a zöld hajú a kedvencem .
    Jessica, thank you !

    VálaszTörlés