Rendszeres olvasók

2010. február 27., szombat

Titkos UFO

A tavalyi pályázati kép csíkjait felhasználva varrtam ezt a 60*60-as kedvenc blokkom című pályaművet a 10 éves Topik kiállítására. Ma volt a megnyitó, így már feltehetem.
Ma volt a topik-tali is, rengetegen voltunk, remek volt a hangulat, nagyon jók voltak az előadások, és szuper volt találkozni ennyi kedves ismerőssel. Innen is köszönöm Maplénak a rengeteg szervezést, és munkát. Szerintem mindannyiunk nevében mondom, hogy nagyon jól éreztük magunkat. A bemutatóm anyagát hétfőn felrakom !



És Bogi jóvoltából én voltam az egyetlen, aki egy nagy kupac anyaggal és néhány nagyon finom rétessel gazdagabban mentem haza :)) Innen is köszi még egyszer !

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a munkád is. Jó ötlet ez a kézi tűzés!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett a kiállításon is és persze nem tudtam, hogy Te varrtad.
    csak most olvastam a blogodat, mert még mindig pocsékul vagyok!

    VálaszTörlés